SirJames™ Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Ok, regner med at å ønske deg velkommen til Molde FK ikke vil falle i god jord? Hehe, venta på den. Blir gjerne med på Røkkeløkka hvis du spanderer pub-besøk før og etter. Men jeg sitter nok temmelig stille hver gang de scorer.. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 SirOwen skrev (5 minutter siden): Hehe, venta på den. Blir gjerne med på Røkkeløkka hvis du spanderer pub-besøk før og etter. Men jeg sitter nok temmelig stille hver gang de scorer.. Det kan man jo se på, nå har jo NFF lagt opp til fordel RBK, med Lerkendal allerede i tredje serierunde, vinner Molde den tror jeg RBK skal slite med å komme tilbake. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2020 11 minutes ago, Stormoen33 said: Molde Vært supporter lenge? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Vært supporter lenge? Er man fra Molde så er man fra Molde. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Stormoen33 skrev (1 time siden): Hvor i H****** er Granca? Fylla igjen eller Corona? Accurat kommet hjem fra ny matorgie. Treretters med utsøct biff i midten. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Spiste De Demses daglige grønnsaker? Det er viktig for oss som er litt opp i årene. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2020 10 minutes ago, Stormoen33 said: Er man fra Molde så er man fra Molde. Vil du ha tilbake OGS hvis/når han får fyken i united? PS! Vennligst ta av Demses tinnhatten, at Molde møter Rbk i 3. serierunde har lite med favorisering å gjøre. Man møtes uansett både borte og hjemme i løpet av sesongen ⚽⚽ 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Stormoen33 skrev (5 minutter siden): Spiste De Demses daglige grønnsaker? Det er viktig for oss som er litt opp i årene. Det var grønne saker der, men det var så mye mat at jeg måtte prioritere. Spiste salat til forrett, da. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Vil du ha tilbake OGS hvis/når han får fyken i united? For et år siden nei. Nå er det helt uaktuelt, han får ikke fyken og neste jobb for ham er landslaget. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Granca skrev (Akkurat nå): salat Med spekeskinke, ost, eplebiter, kyllingbiter og noe grønt. Dritgodt... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 (endret) Granca skrev (3 minutter siden): Med spekeskinke, ost, eplebiter, kyllingbiter og noe grønt. Dritgodt... Ingen oliven, hjelpes, de spanjolene altså ... Hva med den Feta ost, ikke det heller ? Endret 9. mars 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Stormoen33 skrev (8 minutter siden): Ingen oliven, hjelpes, de spanjolene altså ... Hva med den Feta ost, ikke det heller ? Liker selvsagt ingen av delene. Feta-ost er greit, men ingen højdare. Avskyr oliven. Mest fordi de smaker oliven. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Det var ikke så bra, men hver sin smak si. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Setter fortsatt pris på folk som sier hva de mener uten å lyge, er ikke nødvendig på forumet å legge ut grevlingkebab. Infantilt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Nå blir det god natt til folk 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Setter fortsatt pris på folk som sier hva de mener uten å lyge, er ikke nødvendig på forumet å legge ut grevlingkebab. Infantilt. Der har du meg. Jeg gir blanke faen i hva folk synes om meg. Jeg står for det jeg sier, og har ryggrad til tusen. Der har den oppvoksende generasjon i Norge STORE mangler. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 God natt Granca. Snakkes! Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Stormoen33 skrev (2 timer siden): Sier vel litt om hvor sosialt intelligent man er, gode innlegg gir tomler. Målet mitt i livet er jo å være den beste faren jeg kan være for barna mine og den beste ektemannen for kona mi. Så får man bare ta det som kommer i tillegg, selvfølgelig frister det å lande en storlaks, men det er et ønske, ikke et mål. Yeah right.. Derfor du er på vgd heile dagen og her hele natta, hver dag.. Nice Try gutten ? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 (endret) Biggus Dickus skrev (2 minutter siden): Yeah right.. Derfor du er på vgd heile dagen og her hele natta, hver dag.. Nice Try gutten ? Prøv igjen når det gjelder hele dagen og hele natta. Du kan klokka? Du har tydeligvis oversikt om slikt , kan ikke være på jobb da B? Endret 9. mars 2020 av Stormoen33 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg