Stormoen33 Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 startelver skrev (2 minutter siden): Vi er over 200 på Discord og flere blir det. Når man tenker på at det var rundt 300 innloggede brukere på gamle VGD, er jo 200 (nye) ganske imponerende. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Sir Ale skrev (1 minutt siden): Ingen kan vel toppe originalen 😛 Skal godt gjøres 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Mange som takker for seg på new VGD. Skal dere også lage et innlegg hvor dere takker for følget? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Kan noen hjelpe brukeren torgeb på new VGD med å finne covid-thread. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Ja ikke sant? Er vel de faste brukerne som først og fremst reagerer. Men jeg skjønner ikke hvordan de skal verve nye brukere inn i det mølet de har lagt ut? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 startelver skrev (Akkurat nå): Men jeg skjønner ikke hvordan de skal verve nye brukere inn i det mølet de har lagt ut? De vet jo ikke hvordan det var før. Går nok helt fint. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Just now, Deila said: Kan noen hjelpe brukeren torgeb på new VGD med å finne covid-thread. Skulle gjerne gjort det, men er usikker på hvor den er. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 startelver skrev (Akkurat nå): Skulle gjerne gjort det, men er usikker på hvor den er. Bingo! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Er litt fjern nå, men synes det er bra med forskjellige typer personligheter og meninger her inne. Jeg blokkerer ingen hvert fall. Alle har rett til sine meninger om ting og om andre mennesker. Dømmer ingen. Jo flere som diskuterer, jo bedre. På diskusjonsforum vil det alltid være folk som ikke tåler trynet på hverandre, men det er jo litt av sjarmen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 startelver skrev (Akkurat nå): Men jeg skjønner ikke hvordan de skal verve nye brukere inn i det mølet de har lagt ut? Jeg kan vel tenke meg at helt nye brukere vil ha lettere for å ta formatet, siden de ikke er vant til gamle VGD slik vi er. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Just now, Kentinho said: Hva er discord? En kul sosial platform for alle, litt som reddit. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Mange som takker for seg på new VGD. Skal dere også lage et innlegg hvor dere takker for følget? Skal skrive det lengste innlegget jeg noensinne har skrevet der i GD-style! Nei, det skulle tatt seg ut! Jeg puster med magen og avventer, særlig navigeringen må bli MYE bedre, "nyeste først, trådet visning valgfritt og redigeringmuligheter må være tilgjengelig Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Utenom han som treffer på tippetips hvert skuddår, noen andre her som er på Discord? Har brukt det i jobbsammenheng før, men lenge siden nå. Lenke til kommentar
Coutinho10 Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Sir Ale skrev (1 minutt siden): Er litt fjern nå, men synes det er bra med forskjellige typer personligheter og meninger her inne. Jeg blokkerer ingen hvert fall. Alle har rett til sine meninger om ting og om andre mennesker. Dømmer ingen. Jo flere som diskuterer, jo bedre. På diskusjonsforum vil det alltid være folk som ikke tåler trynet på hverandre, men det er jo litt av sjarmen. Det er vel sant det, men av og til blir det litt for åpenbart at dette er et klassisk "nett troll". På VGD var det et par ganger man savnet funksjonen med å blokkere folk. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 BrorneDin skrev (Akkurat nå): Utenom han som treffer på tippetips hvert skuddår, noen andre her som er på Discord? Har brukt det i jobbsammenheng før, men lenge siden nå. Nei, blir heller her med venene mine. Lenke til kommentar
flourhouse Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Virker som de fleste av dere har det travelt nok med å downvote de som faktisk skriver der 😂 Lenke til kommentar
startelver Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 https://discord.gg/aDaR2CfU Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Nei, blir heller her med venene mine. Ekte bruuuuuur min♥️ Lenke til kommentar
startelver Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Alle kamptråder vil bli lagt ut her på diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg