BrorneDin Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Det krangles her nu. Dette kan umulig ende godt. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 1 minute ago, Yiddo10 said: Det krangles her nu. Dette kan umulig ende godt. Temperaturøkningen skyldes nok den globale oppvarmingen. Ellers er det smooth sailing, for nå er det bare 6 poeng igjen til tidenes fest. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Temperaturøkningen skyldes nok den globale oppvarmingen. Ellers er det smooth sailing, for nå er det bare 6 poeng igjen til tidenes fest. Tidenes fest når Mourinho forsvinner. Han kan godt ta med seg Daniel Levy også. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 Just now, Yiddo10 said: Tidenes fest når Mourinho forsvinner. Han kan godt ta med seg Daniel Levy også. Skjønner jeg godt. Hvem vil du ha som manager? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Alltid deilig å slå den lyseblå søpla! Den klubben der er virkelig en skam for fotballen. Fornøyelig dobbel denne sesongen. Nå blir det Phantom Thread med DDL. Ønsker alle en god natt. Hilsen Mr Fawk Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Befriende å slippe 23:59 kjøret, blandede reaksjoner og litt som forventet. Hoppidioten skjønner ingenting.? 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 SirOwen skrev (7 minutter siden): Hvem vil du ha som manager? Kjetil Knutsen! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 2 minutes ago, Stormoen33 said: Befriende å slippe 23:59 kjøret, blandede reaksjoner og litt som forventet. Hoppidioten skjønner ingenting.? Du tok jo en fin 10. plass i kveld Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Du tok jo en fin 10. plass i kveld Kanskje den deiligste plasseringen noensinne. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 Just now, Stormoen33 said: Kanskje den deiligste plasseringen noensinne. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 3 minutes ago, Stormoen33 said: Kjetil Knutsen! Who the fu... eeh, flying fish is that? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 SirOwen skrev (8 minutter siden): Skjønner jeg godt. Hvem vil du ha som manager? Selv om det hadde vært en nedadgående kurve lenge, så skulle jeg gjerne hatt Pochettino over en lengre periode. Men spørs om samarbeidet mellom han og den krevende styreformannen hadde gått uansett. Nå har man jo rykket tilbake til start og spiller en fotball som ikke ligner grisen. Så mange pokaler ble det altså av denne nødløsningen. Ten Hag tror jeg kunne ha passet Tottenham bra, men jeg håper man endelig lærer av situasjonen som er nå. Kanskje man kan bruke tid til å finne noen som passer Tottenham sin profil gjennom sommeren. Dessverre får nok Mourinho mer tid, så han får nok ødelagt ting langt inn i neste sesong også. Blytungt. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 SirOwen skrev (7 minutter siden): Who the fu... eeh, flying fish is that? Se til Bodø. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 6 minutes ago, Yiddo10 said: Selv om det hadde vært en nedadgående kurve lenge, så skulle jeg gjerne hatt Pochettino over en lengre periode. Men spørs om samarbeidet mellom han og den krevende styreformannen hadde gått uansett. Nå har man jo rykket tilbake til start og spiller en fotball som ikke ligner grisen. Så mange pokaler ble det altså av denne nødløsningen. Ten Hag tror jeg kunne ha passet Tottenham bra, men jeg håper man endelig lærer av situasjonen som er nå. Kanskje man kan bruke tid til å finne noen som passer Tottenham sin profil gjennom sommeren. Dessverre får nok Mourinho mer tid, så han får nok ødelagt ting langt inn i neste sesong også. Blytungt. Nå kan det bare gå oppover, minner om at Liverpool lå med brukket rygg da Hodgson var manager.. Liker Spurs godt, og ønsker dem med i toppen. Har vært og sett dem på White Hart Lane, men det var så lenge siden at jeg ikke husker hvem de spilte mot. Mener også jeg så dem spille treningskamp mot Ski i Follo, da Steffen Iversen var i klubben. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 2 minutes ago, Stormoen33 said: Se til Bodø. Åja, den Knutsen. Lenge siden jeg engasjerte meg i TL. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Da er eg og Hanner Yiddo i lavvoen og bålet er tent. Hanner Franner er nå sett på den Alfaset der hanner brøler etter Yiddo. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): Lenge siden jeg engasjerte meg i TL. Intet favorittlag? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Granca, hvor er du? Corona? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 2 minutes ago, Stormoen33 said: Intet favorittlag? Har vært Rbk-supporter i mangfoldige år, men interessen for TL sank sakte men sikkert i takt med at tidsklemma økte. Og da ble tiden brukt på Liverpool, selv om jeg fikk med meg cupfinale på Ullevaal i 2003 samt Champions League på Lerkendal i 2005. Det at Eggen trakk seg, var nok også en medvirkende faktor. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Har vært Rbk-supporter i mangfoldige år, men interessen for TL sank sakte men sikkert i takt med at tidsklemma økte. Og da ble tiden brukt på Liverpool, selv om jeg fikk med meg cupfinale på Ullevaal i 2003 samt Champions League på Lerkendal i 2005. Det at Eggen trakk seg, var nok også en medvirkende faktor. Ok, regner med at å ønske deg velkommen til Molde FK ikke vil falle i god jord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg