Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Temperaturøkningen skyldes nok den globale oppvarmingen. 

Ellers er det smooth sailing, for nå er det bare 6 poeng igjen til tidenes fest.

Tidenes fest når Mourinho forsvinner. Han kan godt ta med seg Daniel Levy også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (8 minutter siden):

Skjønner jeg godt. Hvem vil du ha som manager?

Selv om det hadde vært en nedadgående kurve lenge, så skulle jeg gjerne hatt Pochettino over en lengre periode. Men spørs om samarbeidet mellom han og den krevende styreformannen hadde gått uansett.

Nå har man jo rykket tilbake til start og spiller en fotball som ikke ligner grisen. Så mange pokaler ble det altså av denne nødløsningen. Ten Hag tror jeg kunne ha passet Tottenham bra, men jeg håper man endelig lærer av situasjonen som er nå. Kanskje man kan bruke tid til å finne noen som passer Tottenham sin profil gjennom sommeren. Dessverre får nok Mourinho mer tid, så han får nok ødelagt ting langt inn i neste sesong også. Blytungt.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Yiddo10 said:

Selv om det hadde vært en nedadgående kurve lenge, så skulle jeg gjerne hatt Pochettino over en lengre periode. Men spørs om samarbeidet mellom han og den krevende styreformannen hadde gått uansett.

Nå har man jo rykket tilbake til start og spiller en fotball som ikke ligner grisen. Så mange pokaler ble det altså av denne nødløsningen. Ten Hag tror jeg kunne ha passet Tottenham bra, men jeg håper man endelig lærer av situasjonen som er nå. Kanskje man kan bruke tid til å finne noen som passer Tottenham sin profil gjennom sommeren. Dessverre får nok Mourinho mer tid, så han får nok ødelagt ting langt inn i neste sesong også. Blytungt.

Nå kan det bare gå oppover, minner om at Liverpool lå med brukket rygg da Hodgson var manager..

Liker Spurs godt, og ønsker dem med i toppen. Har vært og sett dem på White Hart Lane, men det var så lenge siden at jeg ikke husker hvem de spilte mot. Mener også jeg så dem spille treningskamp mot Ski i Follo, da Steffen Iversen var i klubben.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Stormoen33 said:

Intet favorittlag?

Har vært Rbk-supporter i mangfoldige år, men interessen for TL sank sakte men sikkert i takt med at tidsklemma økte. Og da ble tiden brukt på Liverpool, selv om jeg fikk med meg cupfinale på Ullevaal i 2003 samt Champions League på Lerkendal i 2005. Det at Eggen trakk seg, var nok også en medvirkende faktor.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Har vært Rbk-supporter i mangfoldige år, men interessen for TL sank sakte men sikkert i takt med at tidsklemma økte. Og da ble tiden brukt på Liverpool, selv om jeg fikk med meg cupfinale på Ullevaal i 2003 samt Champions League på Lerkendal i 2005. Det at Eggen trakk seg, var nok også en medvirkende faktor.

Ok, regner med at å ønske deg velkommen til Molde FK ikke vil falle i god jord?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...