Mortyboy96 Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Canucks skrev (1 minutt siden): Kan man søke asyl her? eller vil dette bli like ødelagt som VGD. Vi får se. Nå er det jo samme ledelsen på både Diskusjon og VGD. De har imidlertid ikke startet destruksjonen her ennå, så nyt det så lenge du kan! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Det var det jeg visste -at det ble mye trafikk her inne den dagen VGD legger om layout Lenke til kommentar
Roger Gunvaldsen Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Elgen. skrev (2 minutter siden): Vet ikke helt jeg, da jeg skulle se på min egen profil ble jeg automatisk logget ut Det fristet uansett ikke å skrive der noe mer med det nye opplegget. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Roger Gunvaldsen skrev (Akkurat nå): Det fristet uansett ikke å skrive der noe mer med det nye opplegget. Forstår deg Lenke til kommentar
kytec Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 (endret) Dårlig stemning? Endret 16. juli 2021 av kytec Lenke til kommentar
Luna mendax Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Hallo. Er det noen her? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Ser ut som det er mange som forlater nye VGD. Skjønner det godt, kommer nok ikke til å være aktiv der jeg heller slik det ser ut nå. 1 Lenke til kommentar
Luna mendax Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Tenk at VGD skulle ende slik. Tragisk. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 HYYYL skrev (1 minutt siden): kommer nok ikke til å være aktiv der jeg heller slik det ser ut nå. Ikke jeg heller. Det må forbedres kraftig for at det skal bli aktuelt. Lenke til kommentar
kytec Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Just now, ElSutrekuk said: Ikke jeg heller. Det må forbedres kraftig for at det skal bli aktuelt. Ligger litt i kortene at du skal sutre. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 HYYYL skrev (2 minutter siden): Skjønner det godt, kommer nok ikke til å være aktiv der jeg heller slik det ser ut nå. Jeg var jo aktiv "av og til" men slik det er nå frister det svært lite Det kan jo ikke være slik det er nå? Med tvunget trådet visning og ingen sjanse til å redigere Å sette inn linker og slikt var heller ikke det enkleste Lenke til kommentar
JK22 Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Varulv2478 her. Jeg gir VGD en sist sjanse, men ikke mer. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 kytec skrev (2 minutter siden): Ligger litt i kortene at du skal sutre. Han heter noe annet på VGD Du vet ikke hvem du snakker med? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Elgen. skrev (1 minutt siden): Jeg var jo aktiv "av og til" men slik det er nå frister det svært lite Det kan jo ikke være slik det er nå? Med tvunget trådet visning og ingen sjanse til å redigere Å sette inn linker og slikt var heller ikke det enkleste Vi har heldigvis Diskusjon.no 1 Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 kytec skrev (4 minutter siden): Ligger litt i kortene at du skal sutre. Thats my job! Lenke til kommentar
kytec Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 1 minute ago, Elgen. said: Han heter noe annet på VGD Du vet ikke hvem du snakker med? Det er sant har ikkje peiling. Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Jeg lurer egentlig på hva som er argumentet bak disse forandringene. Umiddelbart så virker det som de har laget en slags norsk versjon av Reddit. Som isolert sett er greit nok, men jeg tror de ikke skjønner at det da blir en helt annen dynamikk. Mange av underforumene på VGD blir nesten ene og alene holdt i live av eldre og lange tråder som tillater litt mer takhøyde og en uformell tone. Dette forsvinner jo helt nå når ting blir sortert etter popularitet. Det virker som det er på som på Reddit der ting ikke blir synlig etter en viss tid som gjerne er ca 20 timer. Noe som betyr døden for klassisk forumdiskusjon. Nei, jeg stiler meg spørrende til dette. Jeg har ikke vært veldig aktiv på VGD på flere år, så jeg skal ikke klage. Det kan jo være at folk blir vant til dette iløpet av noen uker, men jeg tviler på det. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 kytec skrev (1 minutt siden): Det er sant har ikkje peiling. Flott! Mange nye og gamle travere fra VGD her nå Lenke til kommentar
Mortyboy96 Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Elgen. skrev (4 minutter siden): Han heter noe annet på VGD Du vet ikke hvem du snakker med? Tror han sikter til nicket ElSutrekuk. Det ligger definitivt i kortene at en med et sånt nick skal sutre. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Mortyboy96 skrev (1 minutt siden): Tror han sikter til nicket ElSutrekuk. Det ligger definitivt i kortene at en med et sånt nick skal sutre. Joda skjønte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg