Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Biggus Dickus skrev (1 minutt siden):

Demses.. ?

Er det målet ditt i livet å få noen tomler på nettet i fra anonyme profiler.. Lol 

Sier vel litt om hvor sosialt intelligent man er, gode innlegg gir tomler. Målet mitt i livet er jo å være den beste faren jeg kan være for barna mine og den beste ektemannen for kona mi. Så får man bare ta det som kommer i tillegg, selvfølgelig frister det å lande en storlaks, men det er et ønske, ikke et mål. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Stormoen33 skrev (38 minutter siden):

Ok, vi er kanskje ikke helt i samme musikalske univers. Har De prøvd den Røyksopp?

Hehe, ja, det stemmer nok det. Men det var da ikke dårlig musikk faktisk. :)

Er mye bra norsk musikk, men jeg hører mye på utenlandsk. 

Hørt en del på Daniela Andrade i dag: 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
20 hours ago, Ale-Fawk said:

Virker som om SirOwen tror at livet bare er komfort og en dans på roser.

Har levd minst dobbelt så lenge som deg, så jeg vet godt at det ikke er tilfelle. Nettopp derfor er det ekstra viktig å sørge for komfort og nytelse de gangene man har muligheten til det. Eller liker du kanskje å plage deg selv? Det finnes diagnoser for slikt :D :D 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
20 hours ago, Ale-Fawk said:

Han gikk visst ned 25 kg på noen skarve måneder også. Men skriver hva han spiser i «hva spiser du i kveld»-tråden hver dag om de feteste matretter og desserter. For en fraud.

Skjerp deg, er du 8 år? Hva har måltider med tidligere slankekurer å gjøre? Nowadays holder jeg meg på ca 2000 kcal pr dag, og da kan man faktisk spise både middag og dessert innimellom. Foreslår at du fokuserer på deg selv kontra å bry deg med alt det andre gjør.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...