Biggus Dickus Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Stormoen33 skrev (8 minutter siden): Det registreres at Demses ikke har fått en hverken tørr eller våt tommel på hvor lenge siden er det nå? 38? Demses.. ? Er det målet ditt i livet å få noen tomler på nettet i fra anonyme profiler.. Lol Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Biggus Dickus skrev (1 minutt siden): Demses.. ? Er det målet ditt i livet å få noen tomler på nettet i fra anonyme profiler.. Lol Sier vel litt om hvor sosialt intelligent man er, gode innlegg gir tomler. Målet mitt i livet er jo å være den beste faren jeg kan være for barna mine og den beste ektemannen for kona mi. Så får man bare ta det som kommer i tillegg, selvfølgelig frister det å lande en storlaks, men det er et ønske, ikke et mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 (endret) Stormoen33 skrev (38 minutter siden): Ok, vi er kanskje ikke helt i samme musikalske univers. Har De prøvd den Røyksopp? Hehe, ja, det stemmer nok det. Men det var da ikke dårlig musikk faktisk. Er mye bra norsk musikk, men jeg hører mye på utenlandsk. Hørt en del på Daniela Andrade i dag: Endret 8. mars 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Ale-Fawk skrev (4 minutter siden): God kveld GOD KVELD MR. FAWK! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Bare jenter her inne nu, utroligt. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Bare jenter her inne nu, utroligt. Fu** that shit, booii! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Fu** that shit, booii! Yo, er det Dem Dre? 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Yo, er det Dem Dre? No, it's me Ice Block. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): No, it's me Ice Block. Utrolige avsløringer her i kveld igjen. Eg legge meg under Teppen 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): 420 er et bra tall Det sies så? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Hvor i H****** er Granca? Fylla igjen eller Corona? 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Just now, Stormoen33 said: Hvor i H****** er Granca? Fylla igjen eller Corona? Derbytap. Tar 17 timer å komme over. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Hvor i H****** er Granca? Fylla igjen eller Corona? Lukter Corona lang vei. Skulle vel besøke ei dame i Lombardia i helgen. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Derbytap. Tar 17 timer å komme over. Ahh, det hadde jeg glemt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 20 hours ago, Ale-Fawk said: Hvorfor dusje før leggetid? Nei...hvorfor vaske seg, lizzom? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 20 hours ago, Ale-Fawk said: Virker som om SirOwen tror at livet bare er komfort og en dans på roser. Har levd minst dobbelt så lenge som deg, så jeg vet godt at det ikke er tilfelle. Nettopp derfor er det ekstra viktig å sørge for komfort og nytelse de gangene man har muligheten til det. Eller liker du kanskje å plage deg selv? Det finnes diagnoser for slikt 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 GOD MORGEN; forresten Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 20 hours ago, Ale-Fawk said: Han gikk visst ned 25 kg på noen skarve måneder også. Men skriver hva han spiser i «hva spiser du i kveld»-tråden hver dag om de feteste matretter og desserter. For en fraud. Skjerp deg, er du 8 år? Hva har måltider med tidligere slankekurer å gjøre? Nowadays holder jeg meg på ca 2000 kcal pr dag, og da kan man faktisk spise både middag og dessert innimellom. Foreslår at du fokuserer på deg selv kontra å bry deg med alt det andre gjør. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg