startelver Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 Tenner et lys for alle som taper i kveld? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 startelver skrev (35 minutter siden): Tenner et lys for alle som taper i kveld? No worries. Du kommer til å gå med overskudd etter fire uker. Det er fortsatt samme innsats på alle kuponger? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 Tyttebærtryne skrev (31 minutter siden): Du kommer til å gå med overskudd etter fire uker. Hehehe. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 1 hour ago, Tyttebærtryne said: Du kommer til å gå med overskudd etter fire uker. Det er planen ja, og i morgen er det Glimt. Men skrivesperren er snart slutt så mulig jeg må forlate denne trivelige diskusjonen. Lenke til kommentar
startelver Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 (endret) Synes det er mange mobbere her, istedenfor å støtte meg så kommer det negative kommentarer, jeg mobber aldri dere, men dere mobber meg! Voksne gamle gubber mobber noen som prøver å være aktiv og legge ut tips. Så kommer det bare drittkommentarer. Dette må Øystein ta tak i. Legg ut tips isteden, men det gjør dere ikke. Ikke kommenter i oddstråden hvis dere ikke har noe positivt å si. Sendt kopi til Øystein! Endret 26. juni 2021 av startelver Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 startelver skrev (1 minutt siden): Synes det er mange mobbere her, istedenfor å støtte meg så kommer det negative kommentarer, jeg mobber aldri dere, men dere mobber meg! Voksne gamle gubber mobber noen som prøver å være aktiv og legge ut tips. Så kommer det bare drittkommentarer. Dette må Øystein ta tak i. Legg ut tips isteden, men det gjør dere ikke. Ikke kommenter i oddstråden hvis dere ikke har noe positivt å si. Jeg skrev jo et svært hyggelig innlegg her om dagen, men fikk ingen respons. Skuffende. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 startelver skrev (24 minutter siden): Synes det er mange mobbere her, istedenfor å støtte meg så kommer det negative kommentarer, jeg mobber aldri dere, men dere mobber meg! Voksne gamle gubber mobber noen som prøver å være aktiv og legge ut tips. Så kommer det bare drittkommentarer. Dette må Øystein ta tak i. Legg ut tips isteden, men det gjør dere ikke. Ikke kommenter i oddstråden hvis dere ikke har noe positivt å si. Sendt kopi til Øystein! Navlebeskuing, i høyeste potens. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 startelver skrev (4 minutter siden): notert er følgende, i all selvmedlidenhet: Lenke til kommentar
startelver Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 https://twitter.com/oslopolitiops/VGD-anmeldelse Lenke til kommentar
startelver Skrevet 26. juni 2021 Del Skrevet 26. juni 2021 (endret) COYS COYS COYS wfd Endret 26. juni 2021 av startelver Lenke til kommentar
startelver Skrevet 27. juni 2021 Del Skrevet 27. juni 2021 Var alt jeg kunne finne som heter Spurs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg