Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er mange mobbere her, istedenfor å støtte meg så kommer det negative kommentarer,  jeg mobber aldri dere, men dere mobber meg!  

Voksne gamle gubber mobber noen som prøver å være aktiv og legge ut tips. Så kommer det bare drittkommentarer. Dette må Øystein ta tak i. 

Legg ut tips isteden, men det gjør dere ikke.   Ikke kommenter i oddstråden hvis dere ikke har noe positivt å si. 

Sendt kopi til Øystein! 

Endret av startelver
Lenke til kommentar
startelver skrev (1 minutt siden):

Synes det er mange mobbere her, istedenfor å støtte meg så kommer det negative kommentarer,  jeg mobber aldri dere, men dere mobber meg!  

Voksne gamle gubber mobber noen som prøver å være aktiv og legge ut tips. Så kommer det bare drittkommentarer. Dette må Øystein ta tak i. 

Legg ut tips isteden, men det gjør dere ikke.   Ikke kommenter i oddstråden hvis dere ikke har noe positivt å si. 

Jeg skrev jo et svært hyggelig innlegg her om dagen, men fikk ingen respons. Skuffende.

Lenke til kommentar
startelver skrev (24 minutter siden):

Sendt kopi til Øystein! 

Navlebeskuing, i høyeste potens. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...