Tyttebærtryne Skrevet 17. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2021 Sir Ale skrev (2 minutter siden): Liker ikke å kalle City søppel, men alt dem vinner reageres jo med et skuldertrekk. Spiller underholdende fotball. Det blir ikke Utd, siden Cavani blir. Han vil visstnok bli i England, men jeg håper Real Madrid hvis det skulle skje at han drar. De liker å splashe ut for enkeltspillere Men det var den scoringsrekorden til Shearer da... Går det bra? Cavani har da angivelig signert ny kontrakt med Man U? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 17. mai 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2021 7 minutes ago, BrorneDin said: Interessant at Posten skal bruke tre dager på en pakke, som skal til meg fra Lørenskog. Det går fort hos denne organisasjonen. Vel, din feil at du har kicket i gang skofetisjen min igjen. Akkurat bestilt et nytt par fra Boozt, og de bruker posten. Gikk lynkjapt sist gang, så håper på det samme denne gangen. Disse er nemlig på vei: Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2021 BrorneDin skrev (5 minutter siden): 201 nye smittede. 34 i Oslo. Pene tall, men de kommer sikkert ikke til å vare. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 17. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2021 (endret) Litt dårlig norsk fra min side. Cavani blir i Manchester, så da bruker Utd heller penger på Varane og Rice. Blir nok City på Kane, da vinner han noen troféer og slår scoringsrekorden til Shearer. Men folk vil huske i ettertiden at han gjorde et feigt og lettvint overgangsvalg. Endret 17. mai 2021 av Sir Ale Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 17. mai 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2021 Just now, Sir Ale said: Men folk vil huske i ettertiden at han gjorde et feigt klubbvalg. Tipper han driter i det når han ler hele veien til banken. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2021 SirOwen™ skrev (2 minutter siden): Vel, din feil at du har kicket i gang skofetisjen min igjen. Akkurat bestilt et nytt par fra Boozt, og de bruker posten. Gikk lynkjapt sist gang, så håper på det samme denne gangen. Disse er nemlig på vei: Jepp, men der har man heldigvis valget at det er mulighet for å få pakken levert på 1-2 dager. Bestilte solbriller hos Mister Spex og der var det dessverre ingen slike alternativer. Men fete kicks det der. Ryker nok på et par smeller til før vi skriver juni. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 17. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Pene tall, men de kommer sikkert ikke til å vare. Det har vært mye rart fra i går. Synd, for nå var man ganske nærme at Raymond slo på stortrommen og åpnet mer her. Taler heller ikke til vår fordel at det er usedvanlig kaldt og vått om dagen, men håper ikke det blir den største oppgangen. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 17. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2021 3 minutes ago, SirOwen™ said: Tipper han driter i det når han ler hele veien til banken. Haha, joda. Men penger er ikke alt. Skjønner dog at han vil bort fra Spurs etter hvor nedover det har gått etter CL-eventyret for to år siden. Tottenham skulle aldri sparket Poch. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 17. mai 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2021 1 minute ago, BrorneDin said: Men fete kicks det der. Ja, måtte bare ha dem. Var "siste" dag med salg hos Boozt (for denne gang, de har jo salg oftere enn Ale spiser Smash), men med ekstra rabatt siste dag var de nedsatt fra 1599,- til 863,- Røverkjøp, med andre ord. Hvilke solbriller har du kjøpt? Har noen selv, men favoritten i skapet er Oakley Ferrari, samt noen fete BMW-briller. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 17. mai 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2021 2 minutes ago, Sir Ale said: Men penger er ikke alt. Vel.....jo. Så jo bare da Torres horet seg til Chelsea, kun en uke etter han uttalte at han ville bli i Liverpool. Pipen fikk en annen lyd da en viss milliardær raslet litt med pengepungen sin.. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 17. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2021 1 minute ago, SirOwen™ said: Vel.....jo. Så jo bare da Torres horet seg til Chelsea, kun en uke etter han uttalte at han ville bli i Liverpool. Pipen fikk en annen lyd da en viss milliardær raslet litt med pengepungen sin.. True. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2021 BrorneDin skrev (1 time siden): 201 nye smittede. 34 i Oslo. 10 her Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 17. mai 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2021 0 her. Men munnbindhelvete må brukes Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 17. mai 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2021 Ligger alle i grøftefylla sammen med InDeilaWePrayForIncreasedSalary? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 17. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2021 1 her. Gården om seks timer. Så kjøpe noe snacks, ta en powernap til Utd-Fulham og bruke resten av kvelden på VGD. Blir en bra tirsdag. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. mai 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2021 20 minutes ago, Sir Ale said: 1 her. Gården om seks timer. Så kjøpe noe snacks, ta en powernap til Utd-Fulham og bruke resten av kvelden på VGD. Blir en bra tirsdag. Bra plan, Sir. Ikke glem ESC kl 21. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2021 SirOwen™ skrev (22 minutter siden): Ikke glem ESC kl 21. Jobber du for ESC? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 18. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2021 SirOwen™ skrev (2 timer siden): Ligger alle i grøftefylla sammen med InDeilaWePrayForIncreasedSalary? Nei, men orket ikke å dusje og pynte meg til 17. Så jeg bare var hjemme og halvsov hele dagen. Så klager noen på høy snorking den dagen var det bare meg 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2021 tsetsefluen skrev (8 timer siden): Nei, men orket ikke å dusje og pynte meg til 17. Så jeg bare var hjemme og halvsov hele dagen. Så klager noen på høy snorking den dagen var det bare meg Da feiret vi omtrent likedan. Elsker slappe dager. Jeg er utrolig sedat, bortsett fra når jeg skal gjøre noe jeg virkelig liker. Men det er vi kanskje alle. I dag blir det rundt 5 timer med gåing på golfbanen, og da er jeg sprek som ei fele! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. mai 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2021 9 hours ago, Elgen. said: Jobber du for ESC? No comment. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg