SirJames™ Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 Beroligende sang for de som ikke får sove: Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Biggus Dickus skrev (18 minutter siden): Du behøver ikke prate i gåter her.. Hvem har fått deg til å strigråte ? En som kanskje får deg utestengt for godt? Er det slik du ønsker å fremstå? Skal det vinnes hver gang man skriver noe? Dessverre tror jeg du ikke vil ta gode råd når det gjelder din debatt-teknikk, det er få om noen som biter på den. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 (endret) Ingen ting å si til ditt forsvar "Biggus"? Jeg ser du er her, du kan si hva du mener . Endret 8. mars 2020 av Stormoen33 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 (endret) Feigheten ... og der var du borte. Tror du folk skal sove på det og få et nytt syn på det i morgen? God natt Endret 8. mars 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 (endret) God natt godtfolk, flotte mennesker dere er! Endret 8. mars 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 SirOwen skrev (3 timer siden): Møtte de både Burnley og Wolves i dag? Det lendariske møbelbrannen skjedde etter en Wolves-kamp. Siden har stuegulvbrannene blitt tradisjon. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 5 minutes ago, Stormoen33 said: God natt SirOwen! God natt, sjef. Tar kvelden selv om få minutter, først i dusjen. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 Just now, Granca said: Det lendariske møbelbrannen skjedde etter en Wolves-kamp. Siden har stuegulvbrannene blitt tradisjon. Ach so...da har jeg lært noe i dag også. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 Natten er kommet, nå venter monsterdyna utålmodig. Good night, mates 1 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Stormoen33 skrev (39 minutter siden): En som kanskje får deg utestengt for godt? Er det slik du ønsker å fremstå? Skal det vinnes hver gang man skriver noe? Dessverre tror jeg du ikke vil ta gode råd når det gjelder din debatt-teknikk, det er få om noen som biter på den. Har du sett på din egen debatt teknikk og skikk noen gang ? Og dårlige hersketeknikker og mannegråt.. Prøv det gutten.. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Back in thread! Spareribs inntatt. Og slalombrus også konsumert. Festlig humør! Det er lørdagskvelden sin det. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Hvorfor dusje før leggetid? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Virker som om SirOwen tror at livet bare er komfort og en dans på roser. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Hvorfor dusje før leggetid? I ditt tilfelle? For å vaske herrekesam av magen. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Ale-Fawk skrev (4 minutter siden): Virker som om SirOwen tror at livet bare er komfort og en dans på roser. Det er direkte feil av ham! Det er kos, gøy og morsomt også. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Han gikk visst ned 25 kg på noen skarve måneder også. Men skriver hva han spiser i «hva spiser du i kveld»-tråden hver dag om de feteste matretter og desserter. For en fraud. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Jeg vet , ssssssshhhhhhhhhhh Granca skrev (2 minutter siden): Det er direkte feil av ham! Det er kos, gøy og morsomt også. Her må det være ravendes enig, helg er helg! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Stormoen33 skrev (5 minutter siden): elg er hel Så hjertens enig! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Biggus Dickus skrev (24 minutter siden): Har du sett på din egen debatt teknikk og skikk noen gang ? Og dårlige hersketeknikker og mannegråt.. Prøv det gutten.. Ja det har jeg, jeg snakker aldri ned noen slik du er veldig opptatt av. Hersketeknikker og mannegråt? Du tenker ikke at du svarer deg selv her ? Ingen vits i å be deg å prøve dette. Ingen vet jo hvem du er? 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Grorud Pizza er 3/5 , uten mattilsynets smilefjes. God middag borbje ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg