Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Skal vi ta farvel med harry Keane også?

Tipper han blir til minst neste sesong er over. Drar han til City, så er det win win. Ser ikke på søppel og da slipper jeg også å se Kane spille for et annet lag.

Lenke til kommentar

Liker ikke å kalle City søppel, men alt dem vinner reageres jo med et skuldertrekk. Spiller underholdende fotball. Det blir ikke Utd, siden Cavani blir. Han vil visstnok bli i England, men jeg håper Real Madrid hvis det skulle skje at han drar. De liker å splashe ut for enkeltspillere. Men det var den scoringsrekorden til Shearer da...

Endret av Sir Ale
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Hadde vel gått mye fortere om du hadde gått og hentet den selv?

Mulig jeg må ta en tur innom der i morgen, ja. Voldsomt omstendelig prosess. Synd man ikke hadde noe annet valg enn Posten denne gangen. 

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Godt mulig, for Levy er jo knallhard i forhandlinger, men det spørs hvor lenge det er sunt for Spurs å ha en misfornøyd Harry i laget.

Kunne bare denne Levy holdt seg til det, men det er en annen historie. Men ja, man trenger inntekter. Spesielt med tanke på at stadioninntekter ikke ble som man ønsket. Dessverre, for noen, er det tre år igjen av kontrakten. Blir nok godt med penger, så kanskje Spurs har lært noe etter kjøpefesten man hadde da Bale ble solgt. En av sju spillere slo vel til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...