Stormoen33 Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 (endret) Så nu blir det BrorneDin Nakstad fremover. Jau, men eg liker det. Endret 15. mai 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 Jau, det kan eg bekrefta i et Pressemelding sendt ut av Departementet 00:42. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 BrorneDin skrev (4 minutter siden): Jau, det kan eg bekrefta i et Pressemelding sendt ut av Departementet 00:42. Eg har nu aldrig sett på makan, dei har lyset på tydelegvis. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. mai 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 59 minutes ago, Deila said: Er det plass til to stk "Sir" i thread. Det er spørsmålet. Nei. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 Psyke navnebytter her. Begynte å lure på om jeg var blodskækk eller ikke. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 16. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2021 Får ikke sove så jeg lytter til YouTube. Mye prat om magi og det okkulte der Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2021 tsetsefluen skrev (1 minutt siden): Får ikke sove så jeg lytter til YouTube. Mye prat om magi og det okkulte der Magien skjer rundt oss hele tiden, det okkulte er bare tull. Det er en ønsket meningsretning for å gå på tvers av det som oppfattes som normalt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2021 tsetsefluen skrev (5 minutter siden): Får ikke sove så jeg lytter til YouTube. Mye prat om magi og det okkulte der Bruker å gå inn der for å lære mer om vadefugler. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2021 Granca skrev (9 minutter siden): Bruker å gå inn der for å lære mer om vadefugler. Har Demses høyrt ein Enkeltbekkasin? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Har Demses høyrt ein Enkeltbekkasin? Jau. Er ikke de fredet? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Jau. Er ikke de fredet? Det veit eg ikkje, men eg høyrde nu dem på ein fjelltur og skjønten nu ingenting av hva det var for noko. Men internett er din venn https://www.fuglelyder.net/enkeltbekkasin/ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2021 Den enkeltbekkasin høres nu ut som en skapning man kunne vente å se i den Star Wars. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. mai 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2021 13 hours ago, N-4K0 said: Hvorfor skal det være så hel&#¤%¤&#s vanskelig for enkelte å bruke blinklys! Faens nisse. Vel, personlig opplever jeg at det i 9 av 10 tilfeller er bortkastet at jeg bruker blinklyset. Som feks når jeg kommer kjørende på en hovedvei og skal svinge av på en sidevei der en annen bilist står og venter på å kjøre ut i fra. Da bruker jeg blinklyset for å signalisere at vedkommende kan kjøre ut på veien før jeg svinger av slik at trafikken flyter bedre. Men neida, i 9 av 10 tilfeller velger vedkommende å vente til jeg uansett har svingt av veien. Faens nisse. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2021 Jeg er sikkert skyldig i akkurat det selv, ikke alltid jeg føler luken/tidsrommet er stort nok til at jeg tar sjansen på å smette ut på veien, men blinker i hvertfall alltid. Eneste gangen jeg ikke blinker er når jeg kjører ut av innkjørselen her hjemme og når jeg kommer hjem og skal svinge inn og det ikke er noen andre biler å gi signal til. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2021 Hehe, "James Bond i Japan" er så fengslende at jeg glemte tid og sted. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2021 BrorneDin skrev (2 minutter siden): Jeg gir opp. Hva er det Brorne min. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2021 SirOwen™ skrev (10 timer siden): Vel, personlig opplever jeg at det i 9 av 10 tilfeller er bortkastet at jeg bruker blinklyset. Som feks når jeg kommer kjørende på en hovedvei og skal svinge av på en sidevei der en annen bilist står og venter på å kjøre ut i fra. Da bruker jeg blinklyset for å signalisere at vedkommende kan kjøre ut på veien før jeg svinger av slik at trafikken flyter bedre. Men neida, i 9 av 10 tilfeller velger vedkommende å vente til jeg uansett har svingt av veien. Faens nisse. Fikk du endelig kommet med en rant nå. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Hva er det Brorne min. Tror jammen meg vi aldri blir ferdig med BA-oppgaven. Leverte teorien for tilbakemelding for tre uker siden. Fikk tilbake at vi må ha inn flere "stemmer" for å drøfte mer. Gjorde det og sendte den igjen for ny tilbakemelding. Fikk den tilbake i dag og det ble bedt om å trekke inn enda mer teori og flere "stemmer". God jul. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. mai 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2021 2 minutes ago, Deila said: Fikk du endelig kommet med en rant nå. Ja, lenge siden sist. Og så har du de nissene som kjører helt alene på veien, HELT ALENE, for så å bruke blinklys når de kjører gjennom en rundkjøring. Applaus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg