Elgen. Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Jeg trekker ut ledningen. Nattinatt, Deila! Sov søtt og velkommen igjen i morgen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 Elgen. skrev (3 minutter siden): Er nok eldre enn deg og Sir Ale, husker best Ungdommens radioavis på NRK Med Etter skoletid, Opp fra skrivebordskuffen og Blackout for å nevne noen. Husker forsåvidt det du nevner, men radioen ble ikke skrudd på når jeg kom hjem fra skolen, var vel stort sett ute etter å ha dumpet sekken hjemme. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 Ka9nen skrev (14 minutter siden): Jeg kastet fra meg sekken, lagde ostesmørbrød i mikroen og så på en eller annen sånn high school serie med 2 deilige tvillingdamer. Men husker ikke navnet på serien. Sent på kvelden så gikk Al Bundy på TV, jeg tror ikke det programmet kunne vært lagd i 2021. Ahhh... tider! Tenkte du på Sweet Valley High? Husker at Fox Kids (av alle), pleide å sende denne i sommer 1997, og satt limt til skjermen for å følge med på det to frøknene siste eventyr. Men, ja, ikke mye fra den tid, som ville overlevd krenke-saksa i 2021. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): var vel stort sett ute etter å ha dumpet sekken hjemme Absolutt, var ikke hver dag jeg hørte på disse programmene. Mye fotball og sykling Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 Er det plass til to stk "Sir" i thread. Det er spørsmålet. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Er det plass til to stk "Sir" i thread. Det er spørsmålet. Kan ikke alle bli Sir da? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Kan ikke alle bli Sir da? Hvem velger SirLot? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 Elgen. skrev (Akkurat nå): Hvem velger SirLot? Må vel holde det nærmere sitt opprinnelige nick da. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Må vel holde det nærmere sitt opprinnelige nick da. Ja, ellers blir det kaos Nå har jeg skiftet nick -når kan jeg skifte nick igjen? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 Elgen. skrev (Akkurat nå): Ja, ellers blir det kaos Nå har jeg skiftet nick -når kan jeg skifte nick igjen? Er det ikke to ganger i året? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Er det ikke to ganger i året? Jo er kanskje det Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 (endret) Stormoen33 skrev (23 minutter siden): Dette var nu absolutt gledelig. Det som ikkje er så gledelig er at den forbaska russen har begynt å herje igjen. Flere biler har kjørt forbi her nu ... Eg har satt denner ordfører Dahl på saken. Endret 15. mai 2021 av Yiddo10 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 Hvorfor skal det være så hel&#¤%¤&#s vanskelig for enkelte å bruke blinklys! Faens nisse. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Eg har satt denner ordfører Dahl på saken. Eg las 'staken''. Lodde på meg lyskebrokk. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Eg har satt denner ordfører Dahl på saken. Hjelper ikke, han ser bare til Oslo siden bilene ikke dunker i vei der han bor. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 Brukbart fornøyd nå. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 (endret) BrorneDin skrev (2 minutter siden): Brukbart fornøyd nå. Har De levert oppgave? Neivel, haha ... Endret 15. mai 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 Sir Ale skrev (22 timer siden): Carrie var hot... helt til ho ble tjukk. Var det ikke en sesong (de senere), hvor Doug (Kevin James) gikk ned no vanvittig mye i vekt, og kona gikk motsatt vei? Mulig de jevnet det ut, senere, men likt Carrie best i de første sesongene, ikke endt opp som en konstant jamre-kjerring, og formene var fint fordelt. Men antar at seerne foretrakk sinte-Carrie, fremfor sint-søt-sexy utgaven. Men nå har jeg ikke pløyd meg gjennom hele serien, siden 2012, og da gikk det litt vel fort i svingene. Hadde ikke Carrie også ei snasen søster? Som Spence var litt ekstra betatt av? Ble vel også skrevet ut, tidlig. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Har De levert oppgave? Neida, det blir ikke før tirsdag om snart en uke, men enormt brukernavn jeg har fått. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2021 BrorneDin skrev (3 minutter siden): Neida, det blir ikke før tirsdag om snart en uke, men enormt brukernavn jeg har fått. Kan jo ikke gjøres bedre det der.😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg