Nightwish. Skrevet 14. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2021 Kanskje du har lest den før, men godt skrevet artikkel om Motorhead/Lemmy. https://www.itromso.no/feedback/2015/12/29/Lemmy-Kilmister-1945-2015-11973185.ece Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2021 Fortsetter med denne: (Tour de France 2013 på TV2) Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 14. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2021 Hvem er det som synger sangen med denne teksten da? I was born in the backwoods Of a two-bit nowhere town Fathered up some rock 'n' roll (baby) So you mothers could boogie down I ain't whistling dixie No I'm a rebel with a groove All around the world they go 'round and 'round When they dig on my new stainless steel sound I'm a lumberjack baby I'm gonna cut you down to size I'm a lumberjack baby And you're the one that gets my prize And when you hear my motor running You know I surely be coppin' a rise So I'm gonna crank it up and cut it down I'm a lumberjack baby I'm a lumberjack now baby I'm a lumberjack baby I'm a lumberjack baby But I ain't jacked my lumber baby Since my chain saw you Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 14. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2021 Men no ska æ bættere tveng mæ i sæng. Uten Mona Grudt, men får leve med det. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2021 1 minute ago, Korgutt said: Hvem er det som synger sangen med denne teksten da? I was born in the backwoods Of a two-bit nowhere town Fathered up some rock 'n' roll (baby) So you mothers could boogie down I ain't whistling dixie No I'm a rebel with a groove All around the world they go 'round and 'round When they dig on my new stainless steel sound I'm a lumberjack baby I'm gonna cut you down to size I'm a lumberjack baby And you're the one that gets my prize And when you hear my motor running You know I surely be coppin' a rise So I'm gonna crank it up and cut it down I'm a lumberjack baby I'm a lumberjack now baby I'm a lumberjack baby I'm a lumberjack baby But I ain't jacked my lumber baby Since my chain saw you Jackyl. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 14. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2021 Korgutt skrev (1 minutt siden): Hvem er det som synger sangen med denne teksten da? For lett. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2021 Just now, Nightwish. said: Men no ska æ bættere tveng mæ i sæng. Uten Mona Grudt, men får leve med det. Sweet dreams. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 14. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2021 Korgutt skrev (2 minutter siden): Hvem er det som synger sangen med denne teksten da? I was born in the backwoods Of a two-bit nowhere town Fathered up some rock 'n' roll (baby) So you mothers could boogie down I ain't whistling dixie No I'm a rebel with a groove All around the world they go 'round and 'round When they dig on my new stainless steel sound I'm a lumberjack baby I'm gonna cut you down to size I'm a lumberjack baby And you're the one that gets my prize And when you hear my motor running You know I surely be coppin' a rise So I'm gonna crank it up and cut it down I'm a lumberjack baby I'm a lumberjack now baby I'm a lumberjack baby I'm a lumberjack baby But I ain't jacked my lumber baby Since my chain saw you Tix, Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2021 Hvis jeg svarte rett skal jeg ha er hjerte. Svarte jeg feil får du en lyspærra Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 14. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2021 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Jackyl. Var ikke vanskelig skjønner jeg. Her har du den forresten. Fin motorsagsolo der inne. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2021 Korgutt skrev (1 minutt siden): Hvem er det som synger sangen med denne teksten da? Jackyl. Her er en skikkelig Lumberjack. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2021 (endret) Beste lumberjack: Dexter i siste scene av sesong 8 Endret 14. mai 2021 av Mr Fawk Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. mai 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2021 20 minutes ago, Korgutt said: Sender du den digitalt til meg? Ja, så fort jeg har mottatt bitcoin fra deg. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. mai 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2021 20 minutes ago, Nightwish. said: Ja takk, jeg betaler frakt. Alt over 500 kcal er fraktfritt. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2021 De fire første sesongene av Dexter er pur klasse. Lenke til kommentar
Korgutt Skrevet 14. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2021 SirOwen™ skrev (4 minutter siden): Ja, så fort jeg har mottatt bitcoin fra deg. Vet du forøvrig hvor lang tid du må bruke på spinningsykkelen for å fjerne 100 grams inntak av denne sjokoladen? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2021 (endret) Jeg fikk hu her til å ligge over. her til å ligge over. Endret 14. mai 2021 av Tyttebærtryne Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2021 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Jeg fikk hu her til å ligge over. Utroligt! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2021 Ganske enkelt å bytte brukernavn her inne. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 14. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2021 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Utroligt! Noen ganger er man heldig(e). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg