Sir Ale Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Kan jeg få en direktelink til de Nike med blå og gul malingsøl? Skal kjøpe dem når KVP kommer på onsdag. Betaler med fem tomler. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 (endret) Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Me er nu litt meir sofistikerte enn det, eg sie ikkje meir. Eg notere så det ryker i Truserne (!) Endret 9. mai 2021 av Yiddo10 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 dengelgen skrev (3 minutter siden): Har vært snakk om nye innstramminger og jeg tenker at det blir det nå -vel kanskje vente til tirsdag for å se etter en trend Vi her i Oslo vet hvordan det er, så vi krysser fingrene for dere. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Yiddo10 skrev (8 minutter siden): Jeg spår at Oslo er nede i 0 før uken er omme. Jau, me har nu utslettet viruset i den hovedstad. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): KVP kommer på onsdag. Betaler med fem tomler. Får du KVP OG tomler? Heldiggrisen! Har du valgt nattfilm forresten? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Mr Fawk skrev (2 minutter siden): Kan jeg få en direktelink til de Nike med blå og gul malingsøl? Skal kjøpe dem når KVP kommer på onsdag. Betaler med fem tomler. https://www.footlocker.no/en/product/nike-air-force-1low-menshoes/314102774404.html 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Yiddo får 5 tomler. Nei, har du? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Jau, me har nu utslettet viruset i den hovedstad. Jau, det skulle nu så aldeles lite til, brurski. Eg skl no snart simma som en Delfin i den nye strand ved operaen for at feire Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Nei, har du? Nei, men har Whiplash på dekoderen -tror ikke jeg orker den i natt, den er vel ganske intens med Vern Schillinger i hovedrollen Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Mr Fawk skrev (2 minutter siden): Yiddo får 5 tomler. Wow! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Hvordan vet man hvilken skostørrelse man har i disse tider? I sportsbutikken på Svinesund før kunne man jo bare prøve diverse par til den store gullmedaljen. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Hvem i Thread tror nu dykkan tullebukkar hadde været den beste Gladiator? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Hvordan vet man hvilken skostørrelse man har i disse tider? Penisstørrelsen er ofte en grei målestokk. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 (endret) Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Hvordan vet man hvilken skostørrelse man har i disse tider? I sportsbutikken på Svinesund før kunne man jo bare prøve diverse par til den store gullmedaljen. Er du usikker, så ber du om å betale med faktura. Da kan du prøve og sende tilbake om dem ikke passer. Eventuelt ta en tur innom Foot Locker i Oslo. Mvh Endret 9. mai 2021 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): prøve diverse par til den store gullmedaljen. Har du mange gullmedaljer fra denne butikken? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 2 minutes ago, dengelgen said: Nei, men har Whiplash på dekoderen -tror ikke jeg orker den i natt, den er vel ganske intens med Vern Schillinger i hovedrollen Ja, den er ganske intens. Se Nomadland. Jeg ser på en vakker scene derfra nå. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Mr Fawk skrev (2 minutter siden): Hvordan vet man hvilken skostørrelse man har i disse tider? Sjekk skoene du har Ale ... 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Nomadland Så den ferdig tilslutt. Hadde jo sine poenger og var fin på sin måte da. Selv om den var litt kjedelig. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Hvem i Thread tror nu dykkan tullebukkar hadde været den beste Gladiator? Det må nok bli meg sjølve. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Nomadland. Ja den er på watchlist, likte Three billboards med hun Frances McDormand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg