Elgen. Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Mr Fawk skrev (2 minutter siden): Nei. Men man kan aldri få nok tannkrem. Handling kan være stress: 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 SirOwen™ skrev (1 minutt siden): Cool. Du er nok hakket mer sko-ofil enn undertegnede, men jeg digger å shoppe sko. Har i skrivende stund 9 par stående i yttergangen. He-he, sko er fett. Digger det selv, men som student, så må man passe på litt mer. Da har det blitt lite kjøp, men mye kikking de siste tre årene. Nå bedrer økonomien seg veldig, så da er det på tide å kjøpe igjen. Har for øvrig syv par stående i gangen Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 (endret) Grealish fortsatt ute, leser jeg nå. Må være han som er den «stjerna» som sliter med misbruk av sovemedikamenter og alkohol. Trist om hele karrieren hans går i dass. Fantastisk spiller. Endret 8. mai 2021 av Mr Fawk Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2021 3 minutes ago, Yiddo10 said: He-he, sko er fett. Helt klart, det er prikken over i'en når man skal se litt fresh ut. Noen ganger ser jeg velkledde folk som loffer rundt i gamle, skitne og utgåtte sko. Det må vel være lov å gi dem en ørefik eller sytten (17)? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Ble litt trøtt her nå Sier nattinatt 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 SirOwen™ skrev (Akkurat nå): Helt klart, det er prikken over i'en når man skal se litt fresh ut. Noen ganger ser jeg velkledde folk som loffer rundt i gamle, skitne og utgåtte sko. Det må vel være lov å gi dem en ørefik eller sytten (17)? Jau, men sjølsakkt(!) Der er Dem spot on. Eller så hadde eg kastede Dem sko rett i Container Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Just now, dengelgen said: Ble litt trøtt her nå Sier nattinatt Sweet dreams og grattis med 3000. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2021 Eg handler nu på Oda. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Eller så hadde eg kastede Dem sko rett i Container Jau, men sjølsakten, men eg brukar nu eit par ArmaniJeans sko når eg klippar plen, dei funkar til det. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Just now, Deila said: Rumpedrit Havnet i Den grøft? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Utrolig uttalelse fra Guldvog. Så ikke for meg dette da det først skulle komme noe. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Rumpedrit Jau, men nu må ein forklaring på plass. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Jau, men sjølsakten, men eg brukar nu eit par ArmaniJeans sko når eg klippar plen, dei funkar til det. Har Dem bare disse på Dem når Dem klipper gressen? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Jau, velkommen til musikknatt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Deila skrev (3 minutter siden): Rumpedrit Rett fra grøft? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Har Dem bare disse på Dem når Dem klipper gressen? Det avhenger av temperaturen det. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Det avhenger av temperaturen det. Eg klippe gressen i Boble dress når det er Vinter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg