Sir Ale Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 9 minutes ago, dengelgen said: Har du sett Small Crimes med Nikolaj Coster-Waldau, Mr.Fawk? Nei. Er den/han like bra som Shot Caller? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): nu er nok Demses på villspor Er ikke De kjent som landets største elsker(av den hvite lauk)? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2021 Nattens snacks: 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Granca skrev (3 minutter siden): Prøv å si noe negativt om Francis Lee, Morgan Kane, Bill og Ben og/eller Clay Allison, så får du oppleve ekte sinne! Da skl eg nu seie en Tittel på ein song på engelsk Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Er ikke De kjent som landets største elsker(av den hvite lauk)? Dei e no ikkje i boden? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Nei. Er den/han like bra som Shot Caller? Har ikke sett den -men kom ut samme år som Shot caller 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Bounty er undervurdert. Filmen med Mel Gibson? Ja, det er jeg enig i. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Men Bounty er liksom ikke noe man fører opp på handlelisten, føler jeg. Det er mer en spontansjokolade. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 SirOwen™ skrev (4 minutter siden): Sportamore er veldig gode på Nike. Tok en runde der i går og fikk hjertet noen par. Kom på at Stress også har et ganske bra utvalg: https://stress95.com/ Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Bounty er undervurdert. Har du sett Mytteriet på Bounty? Sjokoladen er ikke noe særlig... Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Mange som «glemmer» igjen handlelistene sine i kurven. Står aldri bounty på dem. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Står det Tamponga på deira Handle lister Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Står aldri bounty på dem. Godt poeng Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Klassisk handleliste på Meny: - Kyllingkjøttdeig - Grovbrød - Lomper - Melk - Tannkrem Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2021 3 minutes ago, Yiddo10 said: Tok en runde der i går og fikk hjertet noen par. Kom på at Stress også har et ganske bra utvalg: https://stress95.com/ Nice, er de seriøse og kjappe på levering? Synes disse var ganske kule: https://stress95.com/en/product/3098/nike-air-max-1-lv8 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Klassisk handleliste på Meny: - Kyllingkjøttdeig - Grovbrød - Lomper - Melk - Tannkrem Pleier du å følge disse listene du finner helt slavisk? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 (endret) SirOwen™ skrev (5 minutter siden): Nice, er de seriøse og kjappe på levering? Synes disse var ganske kule: https://stress95.com/en/product/3098/nike-air-max-1-lv8 Veldig smotthe de der. Har aldri bestilt fra dem før, men har aldri hørt at dem skal være useriøse. Har blant annet fysisk butikk i Kirkegata i Oslo. Har hatt i Grensen også. Tror jeg skal teste Foot Locker snart. Bare dem lar meg lage bruker på siden deres. Tydeligvis ikke så lett. Endret 8. mai 2021 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 4 minutes ago, dengelgen said: Pleier du å følge disse listene du finner helt slavisk? Nei. Men man kan aldri få nok tannkrem. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2021 1 minute ago, Yiddo10 said: Veldig smotthe de der. Har aldri bestilt fra dem før, men har aldri hørt at dem skal være useriøse. Har blant annet fysisk butikk i Kirkegata i Oslo. Har hatt i Grensen også. Tror jeg skal teste Foot Locker snart. Bare dem lar meg lage bruker på siden deres. Tydeligvis ikke så lett. Cool. Du er nok hakket mer sko-ofil enn undertegnede, men jeg digger å shoppe sko. Har i skrivende stund 9 par stående i yttergangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg