Elgen. Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Må en tur ut i boden ... Skåååååååååål! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Bare tre uker til det blir fylla igjen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Har du sett Small Crimes med Nikolaj Coster-Waldau, Mr.Fawk? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Bare tre uker til det blir fylla igjen. Ikke dagfylla alene 18. mai? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Ikke dagfylla alene 18. mai? Har ikke tid. Da er det bare ein uke til levering. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Ja. Kan like godt ha det litt artig på veien, når man vet topp fire ender likt i år som i fjor, og sannsynligvis neste år også. Det blir bare en liten omstokk i plasseringene for hvert år. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 dengelgen skrev (2 minutter siden): Skåååååååååål! SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL deng!! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Må en tur ut i boden ... Hvordan går det med brændeviinsatsen? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Hvordan går det med brændeviinsatsen? Nu forveksler Demses meg med nogen anden ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Har ikke tid. Da er det bare ein uke til levering. Livin on the edge! (Paa terrassen til Hanner Franners, til dømes.) Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Nu forveksler Demses meg med nogen anden ... Stemmer det. De konsentrerer jo produksjonen om den hvite løk. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2021 15 minutes ago, Yiddo10 said: pølsene Synes det er merkelig at Boozt ikke fører Nikesko..? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Livin on the edge! (Paa terrassen til Hanner Franners, til dømes.) Eg skl spise Camembert på den terrasse Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 SirOwen™ skrev (Akkurat nå): Synes det er merkelig at Boozt ikke fører Nikesko..? Uhørt! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2021 Just now, Stormoen33 said: Uhørt! Ja, for helvede, mann. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 SirOwen™ skrev (Akkurat nå): Synes det er merkelig at Boozt ikke fører Nikesko..? Sier noe der. Tenkte ikke over det før du skrev det nå, men så sannelig. Skal for øvrig forhøre meg om flere steder som selger Nike. Mener hun ene på gruppen min veit om et par ganske decent steder. Hun kom med noen meget freshe nye på fredag. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Stemmer det. De konsentrerer jo produksjonen om den hvite løk. Nei, hehe nu er nok Demses på villspor, eg har øl og bensin i boden i tillegg til many things. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Eg skl spise Camembert på den terrasse Prøv å si noe negativt om Francis Lee, Morgan Kane, Bill og Ben og/eller Clay Allison, så får du oppleve ekte sinne! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2021 Just now, Yiddo10 said: Sier noe der. Tenkte ikke over det før du skrev det nå, men så sannelig. Skal for øvrig forhøre meg om flere steder som selger Nike. Mener hun ene på gruppen min veit om et par ganske decent steder. Hun kom med noen meget freshe nye på fredag. Sportamore er veldig gode på Nike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg