Granca Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Gjør ikke alle dette? Heldigvis ikke. Aldri jeg. Fordi jeg/vi ikke har noen som helst innflytelse på resultatene til ''våre'' lag. Vi kan bare glede oss over deres suksess. Men det lov. Så til de grader også! Heldigvis. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Guldvog in the building. Svært spent på hans neste uttalelse. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Granca skrev (3 minutter siden): Fordi jeg/vi ikke har noen som helst innflytelse på resultatene til ''våre'' lag Tja, eg vet no ikkje det 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 47 minutes ago, dengelgen said: Bidrar med denne flotte remixen Interessant vri. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Interessant vri. Ja ikke sant Originalen var på Norge Rundt-jukeboks 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Når skal dere legge dere i dag? Svar ærlig i kommentarfeltet til Adresseavisen. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Yiddo10 skrev (10 minutter siden): Tja, eg vet no ikkje det Selvsagt. Tenkte ikke på slike dagligdagse stuasjoner. Tar tilbake alt jeg har sagt. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Selvsagt. Tenkte ikke på slike dagligdagse stuasjoner. Tar tilbake alt jeg har sagt. Har så mange eksempler at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, men tenkte å begynne mykt med den. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Sexy Beast Fikk den anbefalt og forventet at den var pur klasse, synes det var litt mye "gimmick" 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Har så mange eksempler at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, men tenkte å begynne mykt med den. Disser menniskorna skal få lov til å si ''vi''. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Disser menniskorna skal få lov til å si ''vi''. Må si jeg ikke har tid til å bruke energi på sånt, men fascinerende at enkelte orker det. Litt det samme jeg tenker om norske fotballfans, som lar seg irritere over landsmenn med favorittlag i utlandet. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 4 minutes ago, dengelgen said: Fikk den anbefalt og forventet at den var pur klasse, synes det var litt mye "gimmick" Hver sin smak. Man kan ikke like alt. Men synes Kingsley er ganske rå i denne. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Kingsley Han er klasse Hilsen filmkritiker Nils Johan 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Just sett ferdig "Tomb Raider" med hun svenske jenta som Lara Croft. Ei rørande historie der jenta finner igjen sin far efter mangen år. Terningkast seks. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Just now, Stormoen33 said: Just sett ferdig "Tomb Raider" med hun svenske jenta som Lara Croft. Ei rørande historie der jenta finner igjen sin far efter mangen år. Terningkast seks. Klar tommel. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Ser Step Brothers. Skrattar og Pryyympe om kvarandre 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Musikknatt øker intensiteten: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg