Sjølvaste Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Tyttebærtryne skrev (23 minutter siden): I beg to differ. Dere ville hatt to foran mål, en sentral arkitekt i form av han du vet, to gode kanter i kombinasjon med to sidebacker. Helvetes irriterende. Det har ikke stått på forsøkene, men det har floppet hver gang. Eikrem sentralt på midten fungerer dårlig offensivt og defensivt. Jeg håper klubben holder seg til det som har fungert. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Eg sjår at Molde er klare favs(William Hill) til å ta seriegullet i år. Foran Glimt, RBK og VIF. Resten levnes minimal sjanse. Så får vi se hvordan det går. Det eneste som er sikkert er at alle Molderatorene kommer til å skrive alt for mye om fotball her inne. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Yiddo10 skrev (11 minutter siden): Var detter ein av dine greitest hits? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Yiddo10 skrev (23 minutter siden): Pique Dette er min uniform og kjennetegn. Aller helst Lacoste. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Var detter ein av dine greitest hits? Jau, eg var no i den Top Pop hop Hitlists i sytten år, eg gjentar, sytten (17) år med denner sang Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Det er forøvrig krav om krage, og ikke dongeri hos de fleste golfklubber. Passer meg som hånd i golfhanske. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Yiddo10 skrev (41 minutter siden): 4-0-7, Norge 6-6, Oslo. Hovedstaden kriger seg nedover. 25 her Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Det er forøvrig krav om krage, og ikke dongeri hos de fleste golfklubber. Du mener nok piquébukser nå ... 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Du mener nok piquébukser nå ... Ja, jeg bruker selvsagt bukser med krage. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Ja, jeg bruker selvsagt bukser med krage. Ruter eller den argyle? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Mr Fawk skrev (20 minutter siden): Denne tråden er den rettsmessige arvtageren til NRK Jukeboks. Bidrar med denne flotte remixen 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Ruter eller den argyle? Jeg bærer ALDRI noe plagg med mønster eller flere farger. Bare så det er klart. Fargene rød, rosa, lilla, oransje og gul utgår også helt og holdent fra sortimentet. Jeg er særdeles konservativ, også i klesveien. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Jeg bærer ALDRI noe plagg med mønster eller flere farger. Bare så det er klart. Fargene rød, rosa, lilla, oransje og gul utgår også helt og holdent fra sortimentet. Jeg er særdeles konservativ, også i klesveien. Jau, men da noterer eg slacks i fargane beige, og (lys) blå. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Jau, men da noterer eg slacks i fargane beige, og (lys) blå. Det går helst i svart, blått, og grått. Lyseblått er City-fargen, så den er selvsagt i bruk. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Granca skrev (6 minutter siden): Det går helst i svart, blått, og grått. Lyseblått er City-fargen, så den er selvsagt i bruk. En av to er jo ikke dårlig. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): En av to er jo ikke dårlig. Så du er nøgd hvis Molde vinner cup'en, men ikke serien? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Så du er nøgd hvis Molde vinner cup'en, men ikke serien? Serien tar vi nok, cupen er ikke så viktig. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Serien tar vi nok, cupen er ikke så viktig. Nettopp. Tviler på at du er fornøyd med kun cup'en. Og det er ikke ''vi'' eller ''dere'', men Molde som eventuelt vinner. Medmindre du spiller på Molde, da. Da kan man si ''vi''. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Nettopp. Tviler på at du er fornøyd med kun cup'en. Og det er ikke ''vi'' eller ''dere'', men Molde som eventuelt vinner. Medmindre du spiller på Molde, da. Da kan man si ''vi''. Og denne går selvsagt til alle som sier ''vi'' om et lag de liker. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Granca skrev (2 minutter siden): Og denne går selvsagt til alle som sier ''vi'' om et lag de liker. Gjør ikke alle dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg