Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Tyttebærtryne skrev (23 minutter siden):

I beg to differ. Dere ville hatt to foran mål, en sentral arkitekt i form av han du vet, to gode kanter i kombinasjon med to sidebacker. 

Helvetes irriterende.

Det har ikke stått på forsøkene, men det har floppet hver gang. Eikrem sentralt på midten fungerer dårlig offensivt og defensivt. 
 

Jeg håper klubben holder seg til det som har fungert. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg sjår at Molde er klare favs(William Hill) til å ta seriegullet i år. Foran Glimt, RBK og VIF. Resten levnes minimal sjanse.

Så får vi se hvordan det går. Det eneste som er sikkert er at alle Molderatorene kommer til å skrive alt for mye om fotball her inne.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Ruter eller den argyle?

Jeg bærer ALDRI noe plagg med mønster eller flere farger. Bare så det er klart.
Fargene rød, rosa, lilla, oransje og gul utgår også helt og holdent fra sortimentet. Jeg er særdeles konservativ, også i klesveien.

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Jeg bærer ALDRI noe plagg med mønster eller flere farger. Bare så det er klart.
Fargene rød, rosa, lilla, oransje og gul utgår også helt og holdent fra sortimentet. Jeg er særdeles konservativ, også i klesveien.

Jau, men da noterer eg slacks i fargane beige, og (lys) blå.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Serien tar vi nok, cupen er ikke så viktig.

Nettopp. Tviler på at du er fornøyd med kun cup'en. Og det er ikke ''vi'' eller ''dere'', men Molde som eventuelt vinner. Medmindre du spiller på Molde, da. Da kan man si ''vi''.

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Nettopp. Tviler på at du er fornøyd med kun cup'en. Og det er ikke ''vi'' eller ''dere'', men Molde som eventuelt vinner. Medmindre du spiller på Molde, da. Da kan man si ''vi''.

Og denne går selvsagt til alle som sier ''vi'' om et lag de liker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...