BrorneDin Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 SirOwen™ skrev (Akkurat nå): Sounds good. Har samme erfaring med Sportamore. Nice, aldri bestilt derfra, men vet jo at dem er bra. Foot Locker har jo også mye bra, men er vel sjeldent det er tilbud der. Mulig jeg faktisk sjekker ut butikken til Fred Perry i sentrum i morgen nå som det er åpent igjen. Blitt ganske lekker og kjørte tilbud forrige gang dem holdt åpent. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): I beg to differ. Dere ville hatt to foran mål, en sentral arkitekt i form av han du vet, to gode kanter i kombinasjon med to sidebacker. Helvetes irriterende. Vi har prøvd, det har ikke fungert siden 2014, da spilte vi vel 4-4-2. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Ja, dette var gledelig. Hanner Raymond smilar og skrattar. Han sitter på Fangen min nu og nekter at sova. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Hovedstaden kriger seg nedover. Russ på Jæren, og etter hvert andre lands russ, snur opp ned på hele greia. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Granca skrev (32 minutter siden): PR-senteret har nok ofte blitt pisset på. Men selvsagt ikke så ofte som Brann. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 (endret) Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Fred Perry Er de nu både hooliganer og medlemmer i den Proud Boys? Eller ønsker De nu å piffe opp sommergarderoben med eit par piquè-skjorter og en shorts eller to? Endret 7. mai 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 (endret) Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Er de nu både hooliganer og medlemmer i den Proud Boys? Sjølvssakt, eg eg boksa med boksehanske på når eg danse Shortser er på radaren. Pique er jeg ikke så fan av, eg like no den behagelige casuale t-shirt. Det må jeg si. Endret 7. mai 2021 av Yiddo10 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2021 PR-senteret er i ferd med å få ny drakt. Hjelper lite hvis de samme møkkabutikkene skal selge junk der. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Pique er jeg ikke så fan av, Nei, den pappa-gutt stile kan man nok styre seg for. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 SirOwen™ skrev (1 minutt siden): PR-senteret er i ferd med å få ny drakt. Hjelper lite hvis de samme møkkabutikkene skal selge junk der. Nå blir Lars tissetrengt ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Yiddo10 skrev (7 minutter siden): Blitt ganske lekk Auda. Eg har nu ellers høyrde at Demses har flere Oakleys enn deres eget lager på Tonsen. Forbløffende. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Nei, den pappa-gutt stile kan man nok styre seg for. Jau, De får nu sagt den. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Auda. Eg har nu ellers høyrde at Demses har flere Oakleys enn deres eget lager på Tonsen. Forbløffende. Vil tror jeg har ti par før vi snakker august. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Jau, velkommen til musikknatt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Vil tror jeg har ti par før vi snakker august. Voldsomme tall. MVH Herr Piquet. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Tyttebærtryne skrev (9 minutter siden): Russ på Jæren, og etter hvert andre lands russ, snur opp ned på hele greia. Ja, det har tatt litt av der i det siste, men tror ikke det kommer det voldsomme smittehoppet. På den andre siden opplever Danmark over 1000 smittede per dag nå. Likevel har jeg troen på vår, sommer og vaksine. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Vi begynner rolig og varsomt: Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Mr Fawk skrev (3 minutter siden): Jau, velkommen til musikknatt. Takk for det, Mr.Fawk. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Denne tråden er den rettsmessige arvtageren til NRK Jukeboks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg