Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (4 minutter siden):

nye blogginnlegg.

Jeg så det. Godt jobba. Selv om noen nolduser påstår at all blogging fra menn er ekstremt gayfilt. Man har vel ikke så mye valg når skolen forlanger det? Toppkarakter venter!

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Jeg så det. Godt jobba. Selv om noen nolduser påstår at all blogging fra menn er ekstremt gayfilt. Man har vel ikke så mye valg når skolen forlanger det? Toppkarakter venter!

Er det noen som synes det? De er sikkert misunnelige. Jeg håper selv på toppkarakterer. Begynte sterkt med en B, håper på A og B i de tre siste modulene også. Jeg kan strekke meg til C også, men etter det går grensen.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (4 minutter siden):

Jeg kan strekke meg til C også, men etter det går grensen.

Hvor meget minttu må konsumeres for slik en C? I mine dager var det en liter Dumle for hver C. Måtte gjøres på 52 minutter den gang. Er nok hardere bud nå.

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Hvor meget minttu må konsumeres for slik en C? I mine dager var det en liter Dumle for hver C. Måtte gjøres på 52 minutter den gang. Er nok hardere bud nå.

Gjennomsnittet ligger nok på 3-4 liter. Helst innen 45 minutter.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (19 minutter siden):

Hvilke nolduser? 

Noen i Trump - administrasjonen? 

Eller..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...