BrorneDin Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Velkommen! Her prøver vi å være morsomme. Og vi lykkes! Utroligt (!) Selv ser eg nu på Twister i TV Norge kanal. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): nye blogginnlegg. Jeg så det. Godt jobba. Selv om noen nolduser påstår at all blogging fra menn er ekstremt gayfilt. Man har vel ikke så mye valg når skolen forlanger det? Toppkarakter venter! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Jeg så det. Godt jobba. Selv om noen nolduser påstår at all blogging fra menn er ekstremt gayfilt. Man har vel ikke så mye valg når skolen forlanger det? Toppkarakter venter! Er det noen som synes det? De er sikkert misunnelige. Jeg håper selv på toppkarakterer. Begynte sterkt med en B, håper på A og B i de tre siste modulene også. Jeg kan strekke meg til C også, men etter det går grensen. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Gratulerer Yiddo! Sånne gutter vil Norge ha 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Jeg kan strekke meg til C også, men etter det går grensen. Hvor meget minttu må konsumeres for slik en C? I mine dager var det en liter Dumle for hver C. Måtte gjøres på 52 minutter den gang. Er nok hardere bud nå. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Ale-Fawk skrev (2 minutter siden): Gratulerer Yiddo! Sånne gutter vil Norge ha Takker for det brur. Ekte brur. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Hvor meget minttu må konsumeres for slik en C? I mine dager var det en liter Dumle for hver C. Måtte gjøres på 52 minutter den gang. Er nok hardere bud nå. Gjennomsnittet ligger nok på 3-4 liter. Helst innen 45 minutter. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Vi presenterer deilig beat: Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Granca skrev (19 minutter siden): Jeg så det. Godt jobba. Selv om noen nolduser påstår at all blogging fra menn er ekstremt gayfilt. Man har vel ikke så mye valg når skolen forlanger det? Toppkarakter venter! Hvilke nolduser? Noen i Trump - administrasjonen? Eller.. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Yiddo10 skrev (11 minutter siden): Vi presenterer deilig beat: Slo av når reklamebanneret "Har de kredittkortgjeld" kom opp. Hva f*** da? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Yiddo10 skrev (14 minutter siden): Gjennomsnittet ligger nok på 3-4 liter. Helst innen 45 minutter. Ganske deiligt å få en C nuh! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Slo av når reklamebanneret "Har de kredittkortgjeld" kom opp. Hva f*** da? Utrolig historie. Klikket Dem på banner? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2020 Lun stemning i thread. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 (endret) Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Klikket Dem på banner? NEI! Endret 7. mars 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Lun stemning i thread. Har De filmet denner Yiddo sitt stuebål eften den Wolves-kamp? Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Ale-Fawk skrev (11 minutter siden): Mikro Dickus Mikro Midas.. Kameraten til Farlige Fiffus, i Donald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg