Stormoen33 Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Nei, aldri vært i Italia. Da burde du prøve det. Fantastisk by, Roma altså. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 1 minute ago, Stormoen33 said: Da burde du prøve det. Fantastisk by, Roma altså. Ja, det virker som en fin by. Mourinho vil nok trives bedre der enn i England. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Likte ikke den «språkbarrieren» når vi var i Frankrike, det virket som de latet som de ikke skjønte engelsk. Italienerne er ikke så uptight muligens. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Nederland og England liker jeg å reise til, føler dem er ganske like oss nordmenn på et vis. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Ja, det virker som en fin by. Mourinho vil nok trives bedre der enn i England. Får håpe det, ferskpresset appelsinjuice med isbiter var fantastisk. Og maten man kunne ta med seg fra diverse fortausbutikker, ostebrød med ost og skinke blekner noe så innmari. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Mr Fawk skrev (2 minutter siden): Likte ikke den «språkbarrieren» når vi var i Frankrike, det virket som de latet som de ikke skjønte engelsk. Italienerne er ikke så uptight muligens. Hadde ingen problemer med engelskforståelse der. ble faktisk kjørt hjem til hotellet fra en bar midt på natta i en 2CV. Vi var fire stykker, ganske morsomt faktisk. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2021 Ferdig med middag og Mayans. Scher her a? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Snakker om bygones i Roma. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2021 Det nærmeste jeg har kommet Roma, er å drikke saften og brusen fra Roma bryggeri. Har dog vært på Sardinia. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Kanskje jeg bare skal begynne på Mayans. Er i en loop nå hvor jeg bare rewatcher filmer jeg vet jeg liker 😛 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2021 Just now, Mr Fawk said: Kanskje jeg bare skal begynne på Mayans. Er i en loop nå hvor jeg bare rewatcher filmer jeg vet jeg liker 😛 Meget bra sesong 3 foreløpig ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 SirOwen™ skrev (4 minutter siden): Det nærmeste jeg har kommet Roma, er å drikke saften og brusen fra Roma bryggeri. Har dog vært på Sardinia. Jeg hadde det i hvert fall veldig moro i Roma, god mat var det også, vi styrte unna turistfellene i hovedgatene da. 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Mr Fawk skrev (2 timer siden): Nei, aldri vært i Italia. Men har vært i Paris, Manchester og London. Edit: og Amsterdam Folksomme plasser, tipper jeg 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Mr Fawk skrev (5 timer siden): When in Rome. Har du sett Room in Rome? Kooooselig film 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Som jeg pleier å si: "Det er mange omveier til Rom". 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Velkommen til en ny natt i VGD Off Topic. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Det var jordskjelv da jeg var i Roma. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2021 Just now, Yiddo10 said: Det var jordskjelv da jeg var i Roma. Sikkert den kebaben du spiste. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 SirOwen™ skrev (1 minutt siden): Sikkert den kebaben du spiste. Eg Pryyympe hull i seten på Scooteren me leide 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg