Granca Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 (endret) Jeg liker å kjøre bil, men interessen min for dem er omtrent like stor som din interesse for å spise fisk til frokost, middag og lunsj hver dag, StorMod. Om ikke mindre. Endret 4. mai 2021 av Granca Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Granca skrev (3 minutter siden): Bil, ja. Æsj. Hva tenker du om skiltene DR (også en X5) og LIFE (en Tesla)? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Hva tenker du om skiltene DR (også en X5) og LIFE (en Tesla)? Har ingen mening om sånt. Men synes seff at personlige skilt generelt er noe forbanna piss. For komplett hjernedøde. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 12 nye smittetilfeller i Plankebyen. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Stormoen33 skrev (5 minutter siden): Hva PM sendt. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Ser på The House That Jack Built. Nydelig gjensyn. Lars von Trier er en mesterlig regissør. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2021 10 minutes ago, Mr Fawk said: Ser på The House That Jack Built. Nydelig gjensyn. Lars von Trier er en mesterlig regissør. Vi fikk vel aldri se incident nr 6..? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 1 minute ago, SirOwen™ said: Vi fikk vel aldri se incident nr 6..? Så du den unrated version hvor han plaffer ned dem med rød caps? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2021 2 minutes ago, Mr Fawk said: Så du den unrated version hvor han plaffer ned dem med rød caps? Ja. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Just now, SirOwen™ said: Ja. Fin familiepiknik. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2021 1 minute ago, Mr Fawk said: Fin familiepiknik. Det var det som tippet filmen fra sånn passe psyk til helt jævlig psyk. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Just now, SirOwen™ said: Det var det som tippet filmen fra sånn passe psyk til helt jævlig psyk. Haha, well put. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 dengelgen skrev (11 timer siden): 17 (ja faktisk SYTTEN) her UTROLIG Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Deila skrev (11 timer siden): Eg skl ronka heile natten. Hva sier du, skal vi gjøre alvor av en runde grøftebalkizz når begge har levert bachelor. Det synes jeg vi absolutt skal gjøre. På tide å få feiret det skikkelig, men vi meldes nærmere om dette. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Yiddo10 skrev (5 timer siden): Det synes jeg vi absolutt skal gjøre. På tide å få feiret det skikkelig, men vi meldes nærmere om dette. Blir detter evenement overført direkte på youtube minutt for minutt? ''Fra Balkizz til Grøft'' vil bli en verdenssensasjon, spåar eg. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Granca skrev (6 timer siden): Blir detter evenement overført direkte på youtube minutt for minutt? ''Fra Balkizz til Grøft'' vil bli en verdenssensasjon, spåar eg. Jau, men sjølvsagt. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 (endret) Plukket kongler i parken i dag. Grunnet noen økonomiske problemer, og ikke råd til middag i går, så er naturen et effektivt hjelpemiddel. Koke konglene i en kjele, tilsatte smør og litt krydder, så ble dem både myke og gode. Imidlertid er det nu dags for at konglene skal ut igjen. Sitter på skåla og sprenger den i hjel. Endret 5. mai 2021 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 (endret) Hørtes ikke særlig behagelig ut å avlevere en kongle. Eventuelt flere kongler. Endret 5. mai 2021 av Deila Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg