Stormoen33 Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 SirOwen™ skrev (6 minutter siden): Finner alt for mye godt der, blant annet håndlaget sjokolade til 2000(!!) kroner pr kilo.. Galskap. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2021 16 minutes ago, Stormoen33 said: Galskap. I know.. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Eg liker den sjokolade, men eg kjøper ikke den sjokolade til 2000 kr kiloen. Det får være grenser. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Trodde man måtte ha sånn halvbestått i norskfaget for å bli mod på vgd. Der tok jeg KRAFTIG feil. Må bare le. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 N-4K0 skrev (15 timer siden): Eg liker den sjokolade, men eg kjøper ikke den sjokolade til 2000 kr kiloen. Det får være grenser. Din gjærrige jævel! Lenke til kommentar
Sjølvaste Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Deila skrev (23 timer siden): Jeg og pappa så bare en halvtime, så byttet vi film. Tror vi hadde sovna om vi hadde sett videre. Jeg så en knapp time, og så tenkte jeg at dette går ikke mer. Trist å se hvordan det amerikanske samfunnet er elendig på å hjelpe de som faller utenfor, men jø så kjedelig det var. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Ro dere ned. Jeg er her nå. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 484 nye smittetilfeller. Bare 112 nye i Oslo og rolig der om dagen. Andre steder i landet det herjes. Takk til alle som ikke bryr seg om dagen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Andre steder i landet det herjes. Ja det virker jo slik. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Ro dere ned. Jeg er her nå. Ser at bare en av tre somaliere over 54 vil vaksinere seg. Gå og snakk med dem fluksens! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Ja det virker jo slik. Godt for oss å slippe litt. Raymond med nye lettelser, først og fremst unge, mest sannsynlig senere i dag. Oslo er uansett den store, stygge ulven for folk flest. Det er tross alt her alt faenskapet kommer fra. Mvh Foreningen for Internettkrigere. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Granca skrev (2 minutter siden): Ser at bare en av tre somaliere over 54 vil vaksinere seg. Gå og snakk med dem fluksens! Eg e nu i møta med heila gjengen. Me prate matoppskrifte til når denner Ramadan om ikke lenge er ferdigs. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Det er tross alt her alt faenskapet kommer fra. Har vel aldri tenkt på det slik. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Har vel aldri tenkt på det slik. Ja, men så er nu De en meget oppegående mann. Ung mann. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Eg e nu i møta med heila gjengen. Me prate matoppskrifte til når denner Ramadan om ikke lenge er ferdigs. De er et HedersManns! Eg elskar deg. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Minner meg på at jeg må lage koskos til gutta mine, les brorne mine, om ikke lenge. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Minner meg på at jeg må lage koskos til gutta mine, les brorne mine, om ikke lenge. Are ye talkin bout yours ''brurs''? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Minner meg på at jeg må lage koskos til gutta mine Bland inn litt ruccola, det er no godt. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Granca skrev (2 minutter siden): Are ye talkin bout yours ''brurs''? Jau, Eg går nu for at Trampe i den seng Me sjåast igjen i morgen Vel møtt Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Sjølvaste skrev (19 minutter siden): Jeg så en knapp time, og så tenkte jeg at dette går ikke mer. Trist å se hvordan det amerikanske samfunnet er elendig på å hjelpe de som faller utenfor, men jø så kjedelig det var. Endte faktisk med å se den ferdig i kveld. Fortsatt like kjedelig. Men hadde likevel noen poenger og var dyp på sin måte. Likevel sovemedisin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg