Granca Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Deila skrev (1 minutt siden): For et kaos med russen og smitteutbrudd nå. Har du vært ute og rullet?? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Granca skrev (3 minutter siden): Har du vært ute og rullet?? Ja, men bare i grøften. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 7 minutes ago, Deila said: Jarle. Hva er dommen på Nomadland? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Mr Fawk skrev (4 minutter siden): Psykt å feire russetid i en pandemi. Måtte le når jeg leste de smittervernsreglene og tilpassede russeknutene for pandemien. Tviler jeg på at blir fulgt. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Hva er dommen på Nomadland? Jeg og pappa så bare en halvtime, så byttet vi film. Tror vi hadde sovna om vi hadde sett videre. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Just now, Deila said: Måtte le når jeg leste de smittervernsreglene og tilpassede russeknutene for pandemien. Tviler jeg på at blir fulgt. Ja, det blir det komplette kaos og fandens oldemor. Smittetallene vil øke gradvis i hele mai. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Ja, men bare i grøften. Beste stedet å rulle. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 1 minute ago, Deila said: Jeg og pappa så bare en halvtime, så byttet vi film. Tror vi hadde sovna om vi hadde sett videre. Haha, ja den er boring. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Granca skrev (15 minutter siden): Men mai skal bestå av sjakk, darts, nubbe og krabbe? Nei, nei. Det skal man ha året rundt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Beste stedet å rulle. Har jeg fortalt at jeg og Hanner Yiddo har meldt oss på NM i grøfterulling? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Deila skrev (4 minutter siden): Har jeg fortalt at jeg og Hanner Yiddo har meldt oss på NM i grøfterulling? Hvordan er reglene her egentlig? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Hvordan er reglene her egentlig? Tror de som fant det opp var så sveiseblinde at de glemte å lage regler. Det kan minne litt om osterulling: Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Deila skrev (5 minutter siden): Har jeg fortalt at jeg og Hanner Yiddo har meldt oss på NM i grøfterulling? Nei. Jeg visste ikke at det fantes en par-klasse der. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Tror de som fant det opp var så sveiseblinde at de glemte å lage regler. Det kan minne litt om osterulling: Ja, men da forstår jeg. Demses og Hanner Yiddo er ekspertar på detter? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Hvordan er reglene her egentlig? De er vage. Men innebærer selvsagt et uhyrlig stort inntak av slalombrus. Det er det viktigste. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 https://www.yahoo.com/news/asian-woman-walking-manhattan-bashed-155100002.html Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Demses og Hanner Yiddo er ekspertar på detter? Jeg har nu i alla fulla fall satt penger på siger. Selvsagt til 17 - sytten - i odds. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2021 Her var det liv... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 SirOwen™ skrev (Akkurat nå): Her var det liv... Litt var det jo. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2021 Just now, Stormoen33 said: Litt var det jo. Jaggu... etter aktiviteten å dømme på den andre siden i aften, regnet jeg med at alle hadde dratt på ekspedisjon til Nordpolen. Uten internettdekning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg