Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (2 minutter siden):

Ja nu var eg nok noko upresis, eg er i den isolat med Hanner Yiddo og Hanner Franner. På den Kontraskjær.

Nå snakker vi! Da er det duket for aftenstemning. Håper ikke Hanner Franner nyter slalombrus, for da blir han krakilsk ved passerte tre enheter. Han begynner alltid å snøvle om hvor mye makrell han fikk på stampen på 70-tallet. Ved fire enheter blir han mannevond og kler seg naken. Da skal det slosses, og han går alltid for uppercut med venstre. Til tross for dette er Hanner er morosam å drikke med, det må sies!

Lenke til kommentar
Granca skrev (5 minutter siden):

Nå snakker vi! Da er det duket for aftenstemning. Håper ikke Hanner Franner nyter slalombrus, for da blir han krakilsk ved passerte tre enheter. Han begynner alltid å snøvle om hvor mye makrell han fikk på stampen på 70-tallet. Ved fire enheter blir han mannevond og kler seg naken. Da skal det slosses, og han går alltid for uppercut med venstre. Til tross for dette er Hanner er morosam å drikke med, det må sies!

Jau, Hanner Franner nyter Clausthaler tappa på den Rignes flaske, men me veit ikkje om det hjelp. Ennu.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Jau, Hanner Franner nyter Clausthaler tappa på den Rignes flaske, men me veit ikkje om det hjelp. Ennu.

Dette er flotters! Men se opp for overraskende springskaller. De kommer helt ut av intet. Hanner Franner liker ikke å bli lurt.

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Men se opp for overraskende springskaller.

Det ryktes at Hanner Franner sågar fikk inn en fulltreffer (fra venstre) på Prins Bertil av Sverige i '92. På hans 80-års-dag. Franner hadde rotet seg inn på kalaset og irriterte seg høylytt over aller Bertils medaljer før springskallen kom. Derfor er Hanner Franner enda den dag i dag ikke velkommen i grannelandet.

Lenke til kommentar
Granca skrev (25 minutter siden):

Det ryktes at Hanner Franner sågar fikk inn en fulltreffer (fra venstre) på Prins Bertil av Sverige i '92. På hans 80-års-dag. Franner hadde rotet seg inn på kalaset og irriterte seg høylytt over aller Bertils medaljer før springskallen kom. Derfor er Hanner Franner enda den dag i dag ikke velkommen i grannelandet.

Så lenge han holder seg i Elnesvågen får det være greit, kan sloss med naboene der, de liker slikt der ute.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (28 minutter siden):

Gud bedre..

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Jeg ser at det har vært et voldsomt savn etter meg de siste dagene, men jeg har vært opptatt med skole og nye blogginnlegg. Uansett, her er jeg. Velkommen.

Velkommen! Her prøver vi å være morsomme. Og vi lykkes!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...