Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (3 minutter siden):

Demmer har et poeng, men en tidligere nabo og kollega hadde en -94 Nissan Primera som hadde registerkjede og opplevde motorhavari da kjedet røk. Kan ha vært svakhet pga. konstruksjonsfeil, jeg aner ikke, men han fikk uansett det problemet jeg nu har betalt for at unngaa.

Men skrev du under en kontrakt når du kjøpte bilen om at om x antall kilometer må du komme tilbake og betale 30 lapper?

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (2 minutter siden):

Men skrev du under en kontrakt når du kjøpte bilen om at om x antall kilometer må du komme tilbake og betale 30 lapper?

Nei, men det er ca. ti år siden produksjonsdato og jeg ble anbefalt å bytte reg.reima etter ti år for å være på den sikre siden.

Nå ble det langt fra 30k for jobben, ble ca. 9k, men tar heller den kostnaden enn å risikere reg.reimbrudd og motorhavari.

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (11 minutter siden):

Nei, men det er ca. ti år siden produksjonsdato og jeg ble anbefalt å bytte reg.reima etter ti år for å være på den sikre siden.

Nå ble det langt fra 30k for jobben, ble ca. 9k, men tar heller den kostnaden enn å risikere reg.reimbrudd og motorhavari.

Det er jo forståelig, reg.reimskifte kan koste mye, har jobbet for en VW forhandler og denne servicen kostet fra 9K (Polo) opp til 30K alt ettersom hvilken motor det gjaldt. Reg.kjede er ikke ment for å skiftes, så da er man nok heller uheldig  eller uvøren om den ryker.

Endret av Stormoen33
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (8 timer siden):

Det er jo forståelig, reg.reimskifte kan koste mye, har jobbet for en VW forhandler og denne servicen kostet fra 9K (Polo) opp til 30K alt ettersom hvilken motor det gjaldt. Reg.kjede er ikke ment for å skiftes, så da er man nok heller uheldig  eller uvøren om den ryker.

Ja, i hans tilfelle antar jeg det var noe uheldig, for dette er en kar som da var 45-46 og ikke har uvøren kjøring.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...