Tyttebærtryne Skrevet 21. april 2021 Rapporter Del Skrevet 21. april 2021 SirOwen™ skrev (2 minutter siden): Funderer på om jeg rett og slett skal rulle i gang en evig filmklassiker av en perle, nemlig Se7en. Klassiker ja. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2021 Just now, dengelgen said: SirOwen avslører at han ikke er en filmnerd! What?? I følge CapriSamen Kent er jeg jo en hipster på området. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. april 2021 Rapporter Del Skrevet 21. april 2021 SirOwen™ skrev (Akkurat nå): Aha, sikkert noe a la Dis eller noe i den duren. Nei, her snakker vi 70-tallet. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2021 Just now, Stormoen33 said: Nei, her snakker vi 70-tallet. Jah...som om det hjalp at Dis kom ut på 90-tallet. Film for MEGET spesielt interesserte, kan man si. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 21. april 2021 Rapporter Del Skrevet 21. april 2021 SirOwen™ skrev (1 minutt siden): What?? I følge CapriSamen Kent er jeg jo en hipster på området. Fordi du ikke ser film på lineær TV det.... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2021 DB Jarle Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2021 Just now, dengelgen said: Fordi du ikke ser film på lineær TV det.... Jawohl. Isåfall er jeg gjerne en hipster. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. april 2021 Rapporter Del Skrevet 21. april 2021 Dis kan knapt kalles film, og det uten å ha sett den. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. april 2021 Rapporter Del Skrevet 21. april 2021 Hustruer Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2021 @Stormoen33 Fikk du svar fra Sjølvaste? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. april 2021 Rapporter Del Skrevet 21. april 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Dis kan knapt kalles film, og det uten å ha sett den. Har ikke sett den heller. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. april 2021 Rapporter Del Skrevet 21. april 2021 SirOwen™ skrev (Akkurat nå): @Stormoen33 Fikk du svar fra Sjølvaste? Nei, men jeg syns ikke det er uvanlig. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2021 Skandale at slike filmer fikk penger fra skattebetalerne, Vibeke Løkkeberg lo nok hele veien til minibanken. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2021 Just now, Stormoen33 said: Nei, men jeg syns ikke det er uvanlig. Kanskje du skal be vedkommende på kaffe og kringle? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 21. april 2021 Rapporter Del Skrevet 21. april 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Dis kan knapt kalles film, og det uten å ha sett den. Det ble jo en kjempesuksess -folk gikk å så den flere ganger og lo så de pisset på seg(!) Nå var det kanskje ikke komedie Aune Sand hadde i tankene når han laget Dis da men men.... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. april 2021 Rapporter Del Skrevet 21. april 2021 SirOwen™ skrev (Akkurat nå): Skandale at slike filmer fikk penger fra skattebetalerne, Vibeke Løkkeberg lo nok hele veien til minibanken. Var vel Hud og Høvdingen hun sto bak, ikke sett dem heller. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. april 2021 Rapporter Del Skrevet 21. april 2021 SirOwen™ skrev (1 minutt siden): Kanskje du skal be vedkommende på kaffe og kringle? Ja, det er jo ikke langt ... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. april 2021 Rapporter Del Skrevet 21. april 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Har ikke sett den heller. Husker jeg så Hud av Vibeke Løkkeberg på kino (hu her ville). Verre intetsigende tidtrøyte finnes knapt. Opptil flere veeeeldig lange scener. Det var så kjedelig at jeg duppet av da en svær treskøyte kom inn fra høyre kant av lerretet. Da jeg våknet var båten på vei ut i venstre kant. Helt ufattelig at Vibeke gikk rett i skyttergraven da filmen fikk negative meldinger i media. Andre hadde ikke peil, lizzom. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2021 Just now, Stormoen33 said: Var vel Hud og Høvdingen hun sto bak, ikke sett dem heller. Ja, og jeg brukte heldigvis ikke tid og penger på det jeg heller. Hun er jo gift med Terje Kristiansen som var Kinosjef i Ås Kommune da jeg bodde der. Snakk om bukken og havresekken.. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 21. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2021 2 minutes ago, Tyttebærtryne said: (hu her ville). Håper du fikk innløst bonuspoengene da dere kom hjem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg