Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (16 minutter siden):

Der er sånt man skal oppleve på tur. Skal være et lite eventyr med historier!!

Har en komisk en fra Italia også. Jeg og min eks-kone sammen med et vennepar dro fra Roma til stranda i Ostia, det begynte å regne utpå dagen så vi gikk til en av strandrestaurantene der. Siden det ikke var helt middagstid ennå bestilte vi jo noen øl. Jeg og kameraten min får helt normal italiensk øl, men damene får av en eller annen grunn sterkøl?? De fikk vi jo byttet, men etter en stund sier dama til kameraten min at jeg burde snu meg, jeg satt med ryggen mot bar og kjøkken. Der står hele serveringspersonalet og hvisker sammen, så når jeg snur meg og ser på dem, kommer det ei servitrise og sier "You Brad Pitt?" Jeg er jo ikke Brad Pitt og det var vel bare hårsveisen som lignet, så jeg svarte avkreftende på dette, allikevel skulle de ta bilder. Etterpå ble jeg invitert inn på kjøkkenet og måtte smake på det meste de hadde i grytene. Fantastisk opplevelse!

Endret av Stormoen33
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Har en komisk en fra Italia også. Jeg og min eks-kone sammen med et vennepar dro fra Roma til stranda i Ostia, det begynte å regne utpå dagen så vi gikk til en av strandrestaurantene der. Siden det ikke var helt middagstid ennå bestilte vi jo noen øl. Jeg og kameraten min får helt normal italiensk øl, men damene får av en eller annen grunn sterkøl?? De fikk vi jo byttet, men etter en stund sier dama til kameraten min at jeg burde snu meg, jeg satt med ryggen mot bar og kjøkken. Der står hele serveringspersonalet og hvisker sammen, så når jeg snur meg og ser på dem, kommer det ei servitrise og sier "You Brad Pitt?" Jeg er jo ikke Brad Pitt og det var vel bare hårsveisen som lignet, så jeg svarte avkreftende på dette, allikevel skulle de ta bilder. Etterpå ble jeg invitert inn på kjøkkenet og måtte smake på det meste de hadde i grytene. Fantastisk opplevelse!

Nice, Brad! Broren min ble tatt for å være Harrison Ford i Spania for mange år siden. Han lignet nok en del. Mens ei ungjente spurte meg på Mallorca om: Can I have your autograf, Boris? Hun trodde tydeligvis jeg var Boris Becker. Dette er jo en del år siden. Jeg innrømmet dessverre at jeg ikke var det. Burde jo bare skrevet ''Boris Becker '' og gjort henne lykkelig i noen dager...

MVH Boris.

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Nice, Brad! Broren min ble tatt for å være Harrison Ford i Spania for mange år siden. Han lignet nok en del. Mens ei ungjente spurte meg på Mallorca om: Can I have your autograf, Boris? Hun trodde tydeligvis jeg var Boris Becker. Dette er jo en del år siden. Jeg innrømmet dessverre at jeg ikke var det. Burde jo bare skrevet ''Boris Becker '' og gjort henne lykkelig i noen dager...

MVH Boris.

Haha, merkelige greier, regner med at det henger noen bilder av meg og servitrisene på den restauranten! ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (11 minutter siden):

Nice, Brad!

Hehe, men har aldri opplevd å bli beglodd av damer på samme måte som i Roma, kameraten min oppfant uttrykket "måling" etter at vi satt på en fortauscafe ved et lyskryss, og han/vi la merke til hvor mange damer i biler som løftet solbrillene og kikket når de stoppet. 

Endret av Stormoen33
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Hehe, men har aldri opplevd å bli beglodd av damer på samme måte som i Roma, kameraten min oppfant uttrykket "måling" etter at vi satt på en fortauscafe ved et lyskryss, og han/vi la merke til hvor mange damer i biler som løftet solbrillene og kikket når de stoppet. Merkelige greier.

Moro!

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Moro!

Hadde noe av det samme på Cuba. Damer kom bort og skulle ta på det blonde håret mitt... Dette var i 2001. Ikke mange turister der da. Og så tjente de 60-70 øre i timen. Så alle turister var styrtrike der.

Lenke til kommentar
Granca skrev (5 minutter siden):

Hadde noe av det samme på Cuba. Damer kom bort og skulle ta på det blonde håret mitt... Dette var i 2001. Ikke mange turister der da. Og så tjente de 60-70 øre i timen. Så alle turister var styrtrike der.

Ja, men dette var i nærheten av Via Condotti så jeg tror ikke rikdommen var utslagsgivende, Roma damer er kanskje litt tøsete? År 2000 for min del. 

Endret av Stormoen33
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Granca skrev (22 minutter siden):

Ja, jeg dyttet ham dit med Zaz.

Er jo helt sjukt mye bra fransk musikk jo! 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...