Elgen. Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Deila skrev (1 minutt siden): . Tror heller ikke det blir noe av. Vi kan leve i håpet, Deila! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Det er alltid trenernes skyld, selv om de ikke spiller:) Ardian Gashi som ung og lovende fikk visstnok beskjed om at han ikke ville få spille mer for Molde under et julebord, så ja da er det trenerne sin skyld. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): De kaster ikke ut Chelsea, City, Spurs og Arsenal heller. Bare nevnte Liverpool og United siden dem får mest stick pga. dem burde ha mer integritet. Du har forandret mening? Konklusjonen er at klubbene kan gjøre som de vil? Tenke først, skrive etterpå. Jeg ser for meg at dette blir storbråk om klubbene går videre, for ikke å snakke om advokatmat, på høyeste nivå. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Jeg tror FA vil stå på sitt, de ser hvilken massiv støtte de har fra supporterne og når spillere og trenere også går mot dette, kan jeg ikke skjønne hvordan SL skal bli gjennomført. Ikke jeg heller, og da handler det ikke bare om FA. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Ardian Gashi er en legende. Dommerne var redd for ham en periode der. Liten psykopat. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Ardian Gashi som ung og lovende fikk visstnok beskjed om at han ikke ville få spille mer for Molde under et julebord, så ja da er det trenerne sin skyld. Fulle trenere der altså. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): psykopat Ja vel? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 (endret) Midtbanen med Gashi og Wehrman når vi tok sølv i 2008 var herlig. Satte seg i respekt tidlig i kampene. Det var solide saker. Noe annet enn dem softisene som løper rundt på midten i dag. Endret 19. april 2021 av Mr Fawk Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Midtbanen med Gashi og Wehrmann når vi tok sølv i 2008 var herlig. Satte seg i respekt tidlig i kampene. Ikke derfor Gashi er psykopat vel? Blir jo som å si at Pellerud og Tomteberget er psykopater. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Tyttebærtryne skrev (6 minutter siden): Ikke derfor Gashi er psykopat vel? Sikkert ikke, men temperament har han alltid hatt ... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Sikkert ikke, men temperament har han alltid hatt ... Ja. Man blir jo opplært i det i Kosovo, kanskje spesielt etter at man flykter derfra. Nesten kunstig nasjonalitetsfølelse, men da er jeg nok på usikker is. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 (endret) Hjelpe meg, hvor blåst eller grisk er det mulig å bli? https://www.vg.no/sport/fotball/i/LnR9gq/super-league-presidenten-vi-gjoer-det-for-aa-redde-fotballen Det er da faen ikke bare storklubbene som har blødd inntekter under pandemien, det har alle klubber gjort. Endret 19. april 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Hjelpe meg, hvor blåst eller grisk er det mulig å bli? Det er som når barn blir tatt på fersken med neven i godteskåla: "Det var ikke meg". PS: Madrid kommune har jo hjulpet Real Madrid økonomisk tidligere. Mener de bl.a. kjøpte treningsanlegget for at klubben ikke skulle gå konkurs. Jeg har før dette også alltid kalt de: de skinnhellige. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Man blir sjokkert over kynismen de folkene der viser. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. april 2021 Forfatter Del Skrevet 20. april 2021 1 hour ago, Deila said: Det er selvsagt reversibelt. Det er reversibelt, men en tilbaketrekning kommer ikke til å skje. Da vet de at de for alltid har spolert sjansen til å lage en egen liga/turnering. Fotballen er nå historie, ihvertfall i England slik vi kjenner den. Samme med CL Det er dog håp for Bundesliga. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. april 2021 Forfatter Del Skrevet 20. april 2021 1 hour ago, Mr Fawk said: når vi tok sølv i 2008 Fortsatt helt utrolig at FFK valgte å selge gullet i Tippeligaen det året. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Her er en av de beste vr spilla jeg har spillet Beste på psvr er RE7 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 6 hours ago, SirOwen™ said: Fortsatt helt utrolig at FFK valgte å selge gullet i Tippeligaen det året. Ja, aldri lurt å selge den beste spilleren midt i sesongen 😛 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 SirOwen™ skrev (19 timer siden): Det er reversibelt, men en tilbaketrekning kommer ikke til å skje. Da vet de at de for alltid har spolert sjansen til å lage en egen liga/turnering. Fotballen er nå historie, ihvertfall i England slik vi kjenner den. Samme med CL Det er dog håp for Bundesliga. Det var da voldsomt til pessimisme da. Stormer går over. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 20. april 2021 Forfatter Del Skrevet 20. april 2021 4 minutes ago, Tyttebærtryne said: Det var da voldsomt til pessimisme da. Stormer går over. Trodde faktisk ikke at klubbene var så dumme at de trekker seg. Da har de isåfall ropt Ulv for aller siste gang. Dette sirkuset er jeg uansett snart ferdig med, kjenner jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg