Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mr Fawk skrev (1 minutt siden):

De kaster ikke ut Chelsea, City, Spurs og Arsenal heller. Bare nevnte Liverpool og United siden dem får mest stick pga. dem burde ha mer integritet.

Du har forandret mening? Konklusjonen er at klubbene kan gjøre som de vil? Tenke først, skrive etterpå.

Jeg ser for meg at dette blir storbråk om klubbene går videre, for ikke å snakke om advokatmat, på høyeste nivå. 

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Hjelpe meg, hvor blåst eller grisk er det mulig å bli?

 

Det er som når barn blir tatt på fersken med neven i godteskåla: "Det var ikke meg".

PS: Madrid kommune har jo hjulpet Real Madrid økonomisk tidligere. Mener de bl.a. kjøpte treningsanlegget for at klubben ikke skulle gå konkurs. Jeg har før dette også alltid kalt de: de skinnhellige. 

Lenke til kommentar
1 hour ago, Deila said:

Det er selvsagt reversibelt.

Det er reversibelt, men en tilbaketrekning kommer ikke til å skje. Da vet de at de for alltid har spolert sjansen til å lage en egen liga/turnering. Fotballen er nå historie, ihvertfall i England slik vi kjenner den. Samme med CL

Det er dog håp for Bundesliga.

Lenke til kommentar
SirOwen™ skrev (19 timer siden):

Det er reversibelt, men en tilbaketrekning kommer ikke til å skje. Da vet de at de for alltid har spolert sjansen til å lage en egen liga/turnering. Fotballen er nå historie, ihvertfall i England slik vi kjenner den. Samme med CL

Det er dog håp for Bundesliga.

Det var da voldsomt til pessimisme da. Stormer går over.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...