Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4 minutes ago, Stormoen33 said:

Klarer fortsatt ikke å se hvordan denne "Super League" kan bli en realitet. Aldri sett slik motstand mot noe som helst før. Så får vi håpe at UEFA og FIFA ikke lar seg presse, men setter skapet på plass.

De kommer til å miste oss erfarne supportere, men det driter de i. De sikter seg uansett inn på den oppvoksende generasjonen som nå veksler mellom å spille dataspill og heie på favoritt fotballspilleren, uansett hvilket lag han går over til. 

Det som imidlertid blir den katastrofale følgen, er at Premier League blir en vits. 

Hvis jeg blir interessert i fotball igjen (covid-19 satte en bråstopper for det), blir det nok til at jeg skaffer meg abonnement på hva det nå enn er som viser tysk bundesliga. Alternativt fyrer opp IP-tv igjen.

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Mr Fawk said:

Tror ikke Premier League gjør det med Liverpool og United heller.

Tja, tror ikke FA ønsker klubber i ligaen som stiller med b-lag og gir faen i plasseringer så lenge de uansett er sikret giga-inntekter gjennom spill i SL. Det blir jo ikke lenger en kamp om topp 4, og alt som teller er ligagull. Og hvis man da er 10 poeng bak etter halvspilt serie, gir man faen i resten og stiller b-lag med alt det usportslige aspektet det medfører.

Lenke til kommentar
SirOwen™ skrev (1 minutt siden):

Spesielt mtp hovedsponsor for SL og det faktum at klubbene har gått ut med offisielle statements. 

Tja, har mer tro på FA enn de spanske og italienske serieforbundene, men får håpe det er ingen vei tilbake om SL blir en økonomisk fiasko slik Royal League ble.

Lenke til kommentar
SirOwen™ skrev (1 minutt siden):

Tror det har gått så langt nå, at det ikke er reversibelt. Spesielt mtp hovedsponsor for SL og det faktum at klubbene har gått ut med offisielle statements. 

Et kraftig spark i bjellene, fik og til slutt betongsko for de eierne som har kokt i hop dette mølet! 

Lenke til kommentar

De kaster ikke ut Chelsea, City, Spurs og Arsenal heller. Bare nevnte Liverpool og United siden dem får mest stick pga. dem burde ha mer integritet. Liverpool ble jo regelrett mobba på Elland Road på og utenfor banen. Det er ikke greit pga. eierene er griske.

United får den samme behandlingen til søndag.

Lenke til kommentar
SirOwen™ skrev (13 minutter siden):

Tror det har gått så langt nå, at det ikke er reversibelt. Spesielt mtp hovedsponsor for SL og det faktum at klubbene har gått ut med offisielle statements. 

Det er selvsagt reversibelt. Tror heller ikke det blir noe av. I så fall døden for min interesse i England. Blir å følge med på bare norsk fotball om det skjer. 

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden):

Hvordan kan forbundene gjøre unntak for enkelte lag? Dette henger ikke på greip. Hva ville argumentene være?

Jeg tror FA vil stå på sitt, de ser hvilken massiv støtte de har fra supporterne og når spillere og trenere også går mot dette, kan jeg ikke skjønne hvordan SL skal bli gjennomført.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...