Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (16 minutter siden):

Utrolig vær på Granka i dag.

Det mest utrolige i dag, var at det var vær over nesten hele øya. Samtidig. Og det var ganske likt. Men det var ingen fiskevær. Heller ikke oppe ved Østensjøvannet.

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Det mest utrolige i dag, var at det var vær over nesten hele øya. Samtidig. Og det var ganske likt. Men det var ingen fiskevær. Heller ikke oppe ved Østensjøvannet.

Badet faktisk i Østensjøvannet i går meď en gammel kjenning av oss alle.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Ble det bison til middag idag Granca?

Nei, det ble resten av tacoen fra tirsdag. Men i morgen kommer Lars nedover for ei uke, og da blir det ei ukes matorgie! Og konsumering av sinnabrus. Må vel ut og titte på utelivet litt også. Rapporter kommer!

Lenke til kommentar
Granca skrev (18 minutter siden):

Verdiløse turister.

Det som irriterer meg så jæ**** er at maten på all-inclusive hotellene er tilpasset tyskere og briter, fins jo omtrent ikke et snev av lokal matkultur. Og rett utenfor hotellene ser man spisested etter spisested som er nedlagt. Så dette spesielt på Mallorca sist jeg var der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Det som irriterer meg så jæ**** er at maten på all-inclusive hotellene er tilpasset tyskere og briter, fins jo omtrent ikke et snev av lokal matkultur. Og rett utenfor hotellene ser man spisested etter spisested som er nedlagt. Så dette spesielt på Mallorca sist jeg var der.

Det er så trist. Skal de ikke ut av hotellområdet, så kan de bare holde seg hjemme og gå på solarium.

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Det er så trist. Skal de ikke ut av hotellområdet, så kan de bare holde seg hjemme og gå på solarium.

Ja, første gang jeg var i "syden" dro jeg og en fordums kjæreste til Corfu, mange spisesteder med helt grei mat i hovedgata.Vi gikk opp i gamlebyen i Moraitika eller hva det nå het og fant en (ute) restaurant helt på toppen av byen, har aldri spist bedre lammekjøtt enn der, det var en familierestaurant der gamlemor lagde maten, helt fantastisk.

• Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (7 minutter siden):

Ja, første gang jeg var i "syden" dro jeg og en fordums kjæreste til Corfu, mange spisesteder med helt grei mat i hovedgata.Vi gikk opp i gamlebyen i Moraitika eller hva det nå het og fant en (ute) restaurant helt på toppen av byen, har aldri spist bedre lammekjøtt enn der, det var en familierestaurant der gamlemor lagde maten, helt fantastisk.

Der er sånt man skal oppleve på tur. Skal være et lite eventyr med historier!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...