BrorneDin Skrevet 16. april 2021 Rapporter Del Skrevet 16. april 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Eg tenke han kjøyrer El-sparkesykkel rundt i Oslo sine gatar og ikkje finn vegen heim .... Helvete, eg sa han skulle ha denner hjelm på Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. april 2021 Rapporter Del Skrevet 16. april 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Bergen: 38 Med tanke på hvordan bergensere, OG utestedene, synes å forholde seg til frisleppet i dag, så kan du kaste på et siffer til neste uke, uansett hvor. Jeg har talt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2021 Rapporter Del Skrevet 16. april 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Med tanke på hvordan bergensere, OG utestedene, synes å forholde seg til frisleppet i dag, så kan du kaste på et siffer til neste uke, uansett hvor. Jeg har talt. Var sprekt det der ja. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. april 2021 Rapporter Del Skrevet 16. april 2021 Spøy i stekepanna her nå. Blir speilegg til natts. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 16. april 2021 Rapporter Del Skrevet 16. april 2021 Ok, bedre form nå. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. april 2021 Rapporter Del Skrevet 16. april 2021 Yiddo10 skrev (16 minutter siden): Hun er trafikkpoliti. Detter var et slag under beltestedene. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2021 Rapporter Del Skrevet 16. april 2021 Tyttebærtryne skrev (8 minutter siden): Jeg har talt. Imidlertid flott at du tok rådet mitt og fant en lokal som kan sine saker, ikke vanskelig i traktorland det. Og flott at båten er oppe og går igjen! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. april 2021 Rapporter Del Skrevet 16. april 2021 Stormoen33 skrev (18 minutter siden): Imidlertid flott at du tok rådet mitt og fant en lokal som kan sine saker, ikke vanskelig i traktorland det. Og flott at båten er oppe og går igjen! Direkte strøm var ikke nødvendig, men jeg har jo hatt vedkommende her ute i kikkerten en stund. Proff kar, en mekaniker av godt slag, særlig etter at døgeniktene "prøvde" i fjor. De burde vært hengt opp til tørk . Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2021 Rapporter Del Skrevet 16. april 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Direkte strøm var ikke nødvendig, men jeg har jo hatt vedkommende her ute i kikkerten en stund. Proff kar, en mekaniker av godt slag, særlig etter at døgeniktene "prøvde" i fjor. De burde vært hengt opp til tørk . Er ofte slik når "fagfolk" skal se på saken. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. april 2021 Rapporter Del Skrevet 16. april 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Er ofte slik når "fagfolk" skal se på saken. Som min mekaniker sa. De der er bare interessert i å bytte "hele" deler, ikke bistå kunden ift. hva som faktisk må repareres eller byttes. Ferbainna gjæng. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2021 Rapporter Del Skrevet 16. april 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Som min mekaniker sa. De der er bare interessert i å bytte "hele" deler, ikke bistå kunden ift. hva som faktisk må repareres eller byttes. Ferbainna gjæng. My toughts exactly. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2021 13 minutes ago, Tyttebærtryne said: De burde vært hengt opp til tørk . Det må bli etter svømmeturen med betongsko, det da. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. april 2021 Rapporter Del Skrevet 16. april 2021 SirOwen™ skrev (18 minutter siden): Det må bli etter svømmeturen med betongsko, det da. Da er det for sent. På 250 meter dyp så er du gjennomblaut, om du blir funnet. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. april 2021 Rapporter Del Skrevet 16. april 2021 (endret) Spiste en kebab på vei hjem nå. Ganske sikker på at det var rotte eller katt. Noe av det verste jeg har smakt i Oslo. Var i Lambertseter, så er jo sånn sett en drabantby. Men fy f... så jævlig. Endret 17. april 2021 av Deila Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. april 2021 Rapporter Del Skrevet 16. april 2021 Straffen er rennaræv i hele morgen. Fordi jeg lot meg lokke. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. april 2021 Rapporter Del Skrevet 17. april 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Straffen er rennaræv i hele morgen. Fordi jeg lot meg lokke. Grøfteræv! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. april 2021 Rapporter Del Skrevet 17. april 2021 Blir sittende på jobb i morgen med grøfteræv.. Heldigvis er det hjemmekontor. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. april 2021 Rapporter Del Skrevet 17. april 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Blir sittende på jobb i morgen med grøfteræv.. Heldigvis er det hjemmekontor. Hjemmegrøfteræv er å foretrekke når man først har grøfteræv. 2 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 17. april 2021 Rapporter Del Skrevet 17. april 2021 Det er helt riktig, Granca. Sånn sett har jeg vært heldig siste 1,5 år under pandemien. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. april 2021 Rapporter Del Skrevet 17. april 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Det er helt riktig, Granca. Sånn sett har jeg vært heldig siste 1,5 år under pandemien. Det burde vært forbudt å selge grøfterævbabber. Særlig for brurer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg