Granca Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 (endret) Lyst på noe rart å spise? Dette er deler av menyen til en restaurant her. Endret 5. mars 2020 av Granca Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Har smakt kenguru, hadde gått for bison på den menyen der. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Har smakt kenguru, hadde gått for bison på den menyen der. Jeg også. Har spist struts før, men det ble spareribs den dagen. Knallgodt og enorme posjoner. Men det er ingenting på den menyen jeg skulle hatt noe imot å spise. Det er jo ingen skalldyr der. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Jeg også. Har spist struts før, men det ble spareribs den dagen. Knallgodt og enorme posjoner. Men det er ingenting på den menyen jeg skulle hatt noe imot å spise. Det er jo ingen skalldyr der. Pyton frister ikke. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Stormoen33 skrev (11 minutter siden): Pyton frister ikke. Fordi du tror de smaker pyton? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Fordi du tror de smaker pyton? Nei, fordi det er fra pyton. Frister ikke som sagt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 (endret) Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Nei, fordi det er fra pyton. Frister ikke som sagt. Ser ikke sååå ille ut? Dette er altså pytonkjøtt i følge nettet. Hadde noen sagt det var kylling så hadde jeg jo trodd på dem. Men det smaker neppe det samme. Endret 5. mars 2020 av Granca Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Grilla marsvin er godt Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 26 minutes ago, Biggus Dickus said: Grilla marsvin er godt Gud bedre.. 4 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Finne menyen på lokale gatekjøkkenet her nede etterpå å legge ut bilde.. LOL Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Nok et bilde fra Granca, denne gang fra fjellene, et mindre kjent område for de flaste turister. Fint å gå turer i fred og ro der. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Lag en egen Grancka tråd, værsåsnill Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 *Granka. Lenke til kommentar
G Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 (endret) 6 hours ago, Granca said: Lyst på noe rart å spise? Dette er deler av menyen til en restaurant her. Bison kan være godt, men kommer an på kokken. Zebra og Struts (Ostrich) skal vel ikke være så ille. Kenguru høres jo artig ut, men vet ikke om det er godt. Du spretter kanskje lett hjem igjen da? Har ikke smakt de tre sistnevnte, kun førstnevnte Bison. Endret 5. mars 2020 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 (endret) 5 hours ago, Biggus Dickus said: Grilla marsvin er godt Enkelte slike eksotiske dyr bør koke i 2 timer for å drepe parasitter, så vet du det Gnagere er ekle sånn. Kanin, marsvinn, rotte med flere.. Er Kenguru for gnager å regne montro? Endret 5. mars 2020 av G Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 G skrev (49 minutter siden): Er Kenguru for gnager å regne montro? Pungdyr. Smaker noe midt imellom svin og storfe. 1 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Kan vi snakke om noe annet enn ting som skjer og ikke skjer på granka, det er sikkert kjedsommelig for de fleste Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Granka er himmelen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg