SirJames™ Skrevet 13. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 Just now, Deila said: Jeg tror jeg fort røk på 1,5 time i dag. Deilig mens det sto på da, SI Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. april 2021 Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 SirOwen™ skrev (Akkurat nå): Deilig mens det sto på da, SI Var helt magisk. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 Just now, Deila said: Var helt magisk. Det er enkelte ganger det bare føles som en helt perfekt idé når man synker under dyna eller under pleddet på sofaen. I går var en slik dag, mye fordi det snødde vannrett utenfor og man rett og slett var dritt lei det meste 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. april 2021 Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 Men tenker jeg hører litt på podcast før leggetid her, så slipper jeg i det minste å bli enda mer våken av lyset på pcn. Good night. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. april 2021 Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 Kan forøvrig informere om at el-sparkesykkel helvetet har kommet til Molde. Ligger sparkesykler fra Flyt "solutions" strødd over hele byen nå. Vurderer å samle inn skiten å parkere dem i fjæresteinene her. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 1 minute ago, Stormoen33 said: Kan forøvrig informere om at el-sparkesykkel helvetet har kommet til Molde. Ligger sparkesykler fra Flyt "solutions" strødd over hele byen nå. Vurderer å samle inn skiten å parkere dem i fjæresteinene her. Dette er jo rene koldtbordet for Granca Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. april 2021 Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 (endret) Var en som sto rett foran bilen min i dag, den ble "høflig" parkert i en snødunge. Endret 13. april 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. april 2021 Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 (endret) Stormoen33 skrev (10 minutter siden): el-sparkesykkel helvetet Det var et dekkende begrep ja, vært plaget med det ganske lenge her i byen Endret 13. april 2021 av dengelgen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. april 2021 Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 SirOwen™ skrev (8 minutter siden): Dette er jo rene koldtbordet for Granca Blir de ikke hentet innen rimelig tid ryker de rett på sjøen. En sykkel har stått på samme sted nå i et og et halvt døgn. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. april 2021 Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 Men jeg sier god natt Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. april 2021 Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Det var et dekkende begrep ja, vært plaget med det ganske lenge her i byen Det skjønner jeg godt, Bergen er en god del større enn Molde, men når de står henslengt i sameiet her, det er privat eiendom, så tenker man å ta saken i egne hender. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 Just now, Stormoen33 said: så tenker man å ta saken i egne hender. Skittent. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. april 2021 Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 SirOwen™ skrev (1 minutt siden): Skittent. Initiativrikt vil jeg si. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. april 2021 Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 Rystende lesning, Moen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. april 2021 Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Rystende lesning, Moen. Det er på tide noen står opp og sier i fra om galskapen! Hvorfor et motorisert kjøretøy har lov til å kjøre på fortau skjønner jeg ikke, de er mordvåpen, liv har faktisk gått tapt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. april 2021 Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 Hører på Heia fotball podcast med Mats Møller Dæhli fra i fjor. De har en ep med Ohi også ser jeg, så er nå noen Molde spillere med der, Moen.. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 Kan dere være litt stille, jeg prøver å browse litt på finn.no Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. april 2021 Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 Skal sjekke i morgen om det er flere fra Molde. Ble vel hevdet her en gang at Molde-spillere aldri var med der.. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. april 2021 Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 SirOwen™ skrev (Akkurat nå): Kan dere være litt stille, jeg prøver å browse litt på finn.no Tviler på at du finner en gul FF der. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. april 2021 Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Ble vel hevdet her en gang at Molde-spillere aldri var med der.. Selvfølgelig er det ikke Molde-spillere med der, Molde skal jo svertes og baksnakkes i alle slike podcaster. Vi er vant til det. Rasandes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg