Granca Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Nei til krem freik og rømme! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Deila skrev (3 minutter siden): Herlig, takker for oppskrift. Det blir nok en litt egen vri på et par ting, men skal teste creme fraische og bønner. Grønnsaker, soya og chili bruker jeg fra før. Var klar over det, særlig ditt oppheng i soya:) Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Var klar over det, særlig ditt oppheng i soya:) Har egentlig aldri sett sammenhengen mellom sopp og fisk, Tyttebær? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Var klar over det, særlig ditt oppheng i soya:) Chili og hvitløk + oystersaus og soyasaus er en fin saus til å ha til, men har innsett at forbruket av soyasaus var i overkant. Det har roet seg de siste gangene jeg har laget. Til både smaksløkene og magen sin fornøyelse. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Deila skrev (1 minutt siden): soyasaus Du må kjøpe Silver Swan, mye bedre enn Kikkoman. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Har egentlig aldri sett sammenhengen mellom sopp og fisk, Tyttebær? Ventet egentlig litt på det spørsmålet, men nevnte det siden jeg tok det med i dag. Brukes ikke til vanlig, men det er null risiko. Kappes opp i små biter, og ingen har klaget ....................................................................... så langt. Bruker ulike grønnsaker for å "sikre" mest mulig mangfold. Har også tilsatt paprika i små biter. Funker fjell det også. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 (endret) Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden): Bruker ulike grønnsaker for å "sikre" mest mulig mangfold. Har også tilsatt paprika i små biter. Funker fjell det også. Det gjør det, vannkastanjer og/eller bambusskudd fra et Asiamarked, det vi får kjøpt på vanlige butikker er siste-sortering som bare dumme nordmenn kjøper, fungerer også. Litt fersk ingefær er aldri feil til laks eller ørret. Endret 12. april 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Det gjør det, vannkastanjer og/eller bambusskudd fra et Asiamarked, det vi får kjøpt på vanlige butikker er siste-sortering som bare dumme nordmenn kjøper, fungerer også. Litt fersk ingefær er aldri feil til laks eller ørret. Hainn schteike. Jeg sto faktisk å kløp i en hermetikkboks med bambusskudd, men tenkte jeg skulle spare den til noe annet. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Jeg sto faktisk å kløp i en hermetikkboks med bambusskudd De pleier å være veldig stringy. Kjøper på Asia-butikker som sagt, ja man må kutte opp selv, men de er møre og fine. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): De pleier å være veldig stringy. Kjøper på Asia-butikker som sagt, ja man må kutte opp selv, men de er møre og fine. Da vet jeg det. De er litt stringy ja, men mørner jo litt med varme. Blir asiabutikk. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Tyttebærtryne skrev (9 minutter siden): Blir asiabutikk. De bør vel ha både på glass med skrulokk (foretrukket) og relativt store hermetikkbokser. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 I tillegg, prøver jeg å begrense meg til fireish typer grønnsaker i tillegg til proteinet. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 Ikke sløs med kommaene, BigMo. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. april 2021 Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 SirOwen™ skrev (34 minutter siden): Ikke sløs med kommaene, BigMo. Nei, jeg gjør jo ikke det. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 13. april 2021 Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 Tyttebærtryne skrev (7 timer siden): Har laget laksewok til gjengen her hjemme 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 5 hours ago, TheIceman10 said: Gay. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 13. april 2021 Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 SirOwen™ skrev (8 timer siden): Gay. Makan. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. april 2021 Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 Da er vi her igjen Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. april 2021 Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 Ja, da venter vi på tallene fra Yiddo Nakstad. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 13. april 2021 Rapporter Del Skrevet 13. april 2021 (endret) Jau, eg vet det er knytte stor spenning til dagens smittetall med tanke på premien til den som Tippe riktig . Ein lastebil med ein last full av surstrømming. Eg må no likevel be deira alle om å holde på hestane deiras lite til. Tallene kommer snart. Endret 13. april 2021 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg