Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Var klar over det, særlig ditt oppheng i soya:)

Chili og hvitløk + oystersaus og soyasaus er en fin saus til å ha til, men har innsett at forbruket av soyasaus var i overkant. Det har roet seg de siste gangene jeg har laget. Til både smaksløkene og magen sin fornøyelse. 

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Har egentlig aldri sett sammenhengen mellom sopp og fisk, Tyttebær?

Ventet egentlig litt på det spørsmålet, men nevnte det siden jeg tok det med i dag. Brukes ikke til vanlig, men det er null risiko. Kappes opp i små biter, og ingen har klaget ....................................................................... så langt. Bruker ulike grønnsaker for å "sikre" mest mulig mangfold. Har også tilsatt paprika i små biter. Funker fjell det også. 

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden):

Bruker ulike grønnsaker for å "sikre" mest mulig mangfold. Har også tilsatt paprika i små biter. Funker fjell det også. 

Det gjør det, vannkastanjer og/eller bambusskudd fra et Asiamarked, det vi får kjøpt på vanlige butikker er siste-sortering som bare dumme nordmenn kjøper, fungerer også. Litt fersk ingefær er aldri feil til laks eller ørret.

Endret av Stormoen33
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Det gjør det, vannkastanjer og/eller bambusskudd fra et Asiamarked, det vi får kjøpt på vanlige butikker er siste-sortering som bare dumme nordmenn kjøper, fungerer også. Litt fersk ingefær er aldri feil til laks eller ørret.

Hainn schteike. Jeg sto faktisk å kløp i en hermetikkboks med bambusskudd, men tenkte jeg skulle spare den til noe annet. 

Lenke til kommentar

Jau, eg vet det er knytte stor spenning til dagens smittetall med tanke på premien til den som Tippe riktig . Ein lastebil med ein last full av surstrømming.

Eg må no likevel be deira alle om å holde på hestane deiras lite til. Tallene kommer snart.

Endret av Yiddo10
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...