Tyttebærtryne Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Deila skrev (4 minutter siden): Ble litt overtenning her på kvelden med brødskive med egg og bacon. Men jeg ble sulten. Det holdt ikke med trønderfår? "At du itj skjæmmes"!!!! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Det ser sånn ut. Må bare utsette all jobbing med Bachelor fremover. Bachelor kommer i andre rekke ja. Denne uken går vi forresten i gang med intervjuer. Ikke like tidlig ute som dere akkurat, men satser på at vi kommer oss i mål. Det blir ekstremt intensivt frem til 1. juni nå, med også en eksamen i mellom. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 (endret) dengelgen skrev (3 minutter siden): Spiste ikke du trønderfår tidligere i kveld? Jo, men det var visst ikke nok. Ble som sagt sulten. Endret 12. april 2021 av Deila Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Bachelor kommer i andre rekke ja. Denne uken går vi forresten i gang med intervjuer. Ikke like tidlig ute som dere akkurat, men satser på at vi kommer oss i mål. Det blir ekstremt intensivt frem til 1. juni nå, med også en eksamen i mellom. Blir ganske intensivt her også. Har drevet og surret på med delen som tar for seg teori, men håper å lande det denne uken. Føles vanvittig overveldende ut, men skal nok komme seg i mål. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Bachelor kommer i andre rekke ja Jeg gikk i andre rekke rundt juletreet en gang. Opplevelsen satte sine spor. 2 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 648 nye smittede og 189 i Oslo. Vi er under 200, jada. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Jeg gikk i andre rekke rundt juletreet en gang. Opplevelsen satte sine spor. Hvem gikk først, Svein Bjarte eller Hanner Franner? 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Har laget laksewok til gjengen her hjemme. Diverse grønnsaker, laks, og creme fraiche iblandet 2 ss soyasaus. Om de ikke liker det, så kan kan de faen meg lage middagen selv. Bare så det er sagt. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Det holdt ikke med trønderfår? "At du itj skjæmmes"!!!! Gjorde ikke det. men trønderfår med majones under på kakskiva er en meget god kombo. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): 648 nye smittede og 189 i Oslo. Vi er under 200, jada. 30 her Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): 30 her Det er ned siden i går? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Gjorde ikke det. men trønderfår med majones under på kakskiva er en meget god kombo. Nå er du plutselig innafor. Job well done. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Har laget laksewok til gjengen her hjemme. Diverse grønnsaker, laks, og creme fraiche iblandet 2 ss soyasaus. Om de ikke liker det, så kan kan de faen meg lage middagen selv. Bare så det er sagt. Det var tidlig middag, men du skal likevel få godkjent. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Lurer på om jeg ikke skal prøve meg på laksewok selv denne uken. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Det er ned siden i går? Med 1 tror jeg Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Med 1 tror jeg Jaja, man tar det man får. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Hvem gikk først, Svein Bjarte eller Hanner Franner? Begge var utestengte fra juletrefestene på den tia. Hanner Franner for å stikke av med alle rosineskene året før, Bjartis for å ha tent på gapahuken til overlæreren på skolen. Der hadde du gjeng! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Da kan det se ut som om man har fått bekreftet at ingen bekjente var involverte i episoden på Røa. Det var da enda godt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 (endret) Granca skrev (4 minutter siden): Det var tidlig middag, men du skal likevel få godkjent. Ikke alle som spiser middag på natta:) Hu her har, som ørten ganger før, fått beskjed om at retten skal varmes opp på svaaaaaaaak varme. Bruk 8-10 min. mer, så er man i mål. Usikker på om hun hører etter. Lever i håpet, ikke trua. Endret 12. april 2021 av Tyttebærtryne Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. april 2021 Rapporter Del Skrevet 12. april 2021 Deila skrev (3 minutter siden): Lurer på om jeg ikke skal prøve meg på laksewok selv denne uken. Nice. Vil du ha forslag til oppskrift? PS: i det store og hele er oppskrifter oppskrytt. Maten lager seg selv, bare du er snill med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg