Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Stormoen33 said:

Tja, vanskelig å si, men av det jeg har sett i det siste blir det vel Marco Polo på Netflix, det hjelper selvfølgelig å ha litt interesse for temaet da.

Har de stoppet produksjonen, eller er noen flere episoder i vente? Er vel snart gått noen år siden forrige gruppe episoder ble sluppet så..

Lenke til kommentar
1 hour ago, Granca said:

Vi er altså så voldsomt uenige i damesmak... Er du sikker på at du ikke ER Ynnory?

Hva som er galt nå da? Hudfargen kun? Jeg er ikke så kresen på hudfarge. Selvsagt så kan det muligens bli for svart om en går enda dypere i brunfarge enn henne. Men, i min smak så er Lesley-Ann Brandt sexy som bare..

Lenke til kommentar
G skrev (9 timer siden):

Hva som er galt nå da? Hudfargen kun? Jeg er ikke så kresen på hudfarge. Selvsagt så kan det muligens bli for svart om en går enda dypere i brunfarge enn henne. Men, i min smak så er Lesley-Ann Brandt sexy som bare..

Den også, men lakk og lær liker jeg ikke. Og i hvert fall ikke pågående og vulgære damer. Syns absolutt ikke at damer skal så gå utfordrende kledt som hun gjør i serien heller, så denne figuren faller totalt utenfor for min del. Men serien ellers er jo ikke så verst. Lauren German er mye mer min stil og smak...

Endret av Granca
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...