Deila Skrevet 11. april 2021 Rapporter Del Skrevet 11. april 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Har ofret store deler av livet til dette her, men fikk velfortjent fri av Bjørn Deila Guldvog denne helgen. Resultatet ble som det ble. Våknet i en hekk på morgenen lørdag. Eg må nok sende deg i karantene efter detter alvorlige brudd. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 11. april 2021 Rapporter Del Skrevet 11. april 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Eg må nok sende deg i karantene efter detter alvorlige brudd. Nei, nu har eg aldrig høyrde på den maken. Kan ellers tilføye at munnbindet var farget brunt av snus. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 11. april 2021 Rapporter Del Skrevet 11. april 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Nei, nu har eg aldrig høyrde på den maken. Kan ellers tilføye at munnbindet var farget brunt av snus. Detter blir bare verre og verre. Hva har du å seie til ditt forsvar? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. april 2021 Rapporter Del Skrevet 11. april 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): farget brunt av snus Fy fy! Snus er ut! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 11. april 2021 Rapporter Del Skrevet 11. april 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Detter blir bare verre og verre. Hva har du å seie til ditt forsvar? Eg var hos den Tannlege tidligere på dagen der bedøvede hele min mund med sytten, ikkje nødvendig å gjenta, sprøyter. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 11. april 2021 Rapporter Del Skrevet 11. april 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Fy fy! Snus er ut! Snus er ut neste gang jeg får fast følge. Det har jeg lovet meg selv. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. april 2021 Rapporter Del Skrevet 11. april 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Snus er ut neste gang jeg får fast følge. Det har jeg lovet meg selv. Ok -jeg sluttet 15.mars -hvis du ikke har fått med deg det -har ikke rørt det siden Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 11. april 2021 Rapporter Del Skrevet 11. april 2021 dengelgen skrev (Akkurat nå): Ok -jeg sluttet 15.mars -hvis du ikke har fått med deg det -har ikke rørt det siden Jo, det fikk jeg med meg. Meget imponerende. Har man viljestyrken, så ordner det seg greit. Det har jeg ikke nå som jeg er i innspurten av å skrive bacheloroppgave. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. april 2021 Rapporter Del Skrevet 11. april 2021 dengelgen skrev (3 minutter siden): Fy fy! Snus er ut! Har boksen fra kjøleskapet gått i søpla nå? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. april 2021 Rapporter Del Skrevet 11. april 2021 (endret) Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jo, det fikk jeg med meg. Meget imponerende. Har man viljestyrken, så ordner det seg greit. Det har jeg ikke nå som jeg er i innspurten av å skrive bacheloroppgave. Blir det Master etterpå? Og er det slik at man må være ungkar når man skriver bacheloroppgave? Endret 11. april 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. april 2021 Rapporter Del Skrevet 11. april 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Har boksen fra kjøleskapet gått i søpla nå? Nei, den ligger der fortsatt Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 11. april 2021 Rapporter Del Skrevet 11. april 2021 (endret) Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Blir det Master etterpå? Det kunne nok vært på agendaen hvis jeg var 10 år yngre, men har to utdannelser nå. Satser på at det er nok til at jeg lander en fin jobb. Tror ikke man trenger å være ungkar. Jeg var ikke ungkar forrige gang, men mulig reglene har endret seg. Her har nok Deila best oversikt. Endret 11. april 2021 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 11. april 2021 Rapporter Del Skrevet 11. april 2021 Kan bekrefte at man må være ungkar når man skriver bacheloroppgave. Hvis ikke får man ikke godkjent. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. april 2021 Rapporter Del Skrevet 11. april 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Kan bekrefte at man må være ungkar når man skriver bacheloroppgave. Hvis ikke får man ikke godkjent. Ok, hadde tenkt å gjøre noe innen organisasjon og ledelse, men da blir det jo vanskelig. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. april 2021 Rapporter Del Skrevet 11. april 2021 Lang og innholdsrik dag Jeg sier god natt og sov søtt Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. april 2021 Rapporter Del Skrevet 11. april 2021 God natt deng. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 11. april 2021 Rapporter Del Skrevet 11. april 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Lang og innholdsrik dag Jeg sier god natt og sov søtt Har du noe spennende å rapportere fra denne innholdsrike dagen med blant annet besøk hos flyttedamen? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. april 2021 Rapporter Del Skrevet 11. april 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Har du noe spennende å rapportere fra denne innholdsrike dagen med blant annet besøk hos flyttedamen? Nei Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 11. april 2021 Rapporter Del Skrevet 11. april 2021 For å skrive doktoravhandling må man ha hytte på Sørlandet, hus i Holmenkollen og vært gift minst fire ganger, får jeg inn på øret her akkurat nå. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 11. april 2021 Rapporter Del Skrevet 11. april 2021 Stormoen33 skrev (7 minutter siden): Ok, hadde tenkt å gjøre noe innen organisasjon og ledelse, men da blir det jo vanskelig. Vår skole bør ha flere linjer, som kan passe Dem. For ytterligere informasjon ta kontakt med undertegnede eller PryyympeDeila den fagre i PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg