Stormoen33 Skrevet 7. april 2021 Rapporter Del Skrevet 7. april 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Rundet millionen i satte vaksinedoser har Norge også gjort, flott. Kan de få fart på dette nå så kan nok mye være gjort innen juli og fellesferien starter. Uansett skal jeg slå opp telt i hagen til deg Yiddo. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. april 2021 Rapporter Del Skrevet 7. april 2021 (endret) Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Kan de få fart på dette nå så kan nok mye være gjort innen juli og fellesferien starter. Uansett skal jeg slå opp telt i hagen til deg Yiddo. Jepp, forhåpentligvis blir det relativt likt, som forrige sommer. Greit med en norgesferie til. Var koselig i fjor. Jau, men så hyggelig. De er hjarteleg velkommen. Eg drive nu og grave ein brønn i hagen, som du kan fiske i Endret 7. april 2021 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. april 2021 Rapporter Del Skrevet 7. april 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Eg drive nu og grave ein brønn i hagen, Kva seie nabuane? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. april 2021 Rapporter Del Skrevet 7. april 2021 Stormoen33 skrev (5 minutter siden): Kva seie nabuane? Nokre av dem ga meg ein ørefik her om dagen, men då eg satte ein kurv med bananer og gulrøtter utenfor deira dør i går, så var no alt tilgitt. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. april 2021 Rapporter Del Skrevet 7. april 2021 Eg trur eg skal starte campingplass i hagen, viktig å tjene penge. Stormoen Camping. 2 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. april 2021 Rapporter Del Skrevet 7. april 2021 Nei nu har eg aldri høyrde på den aldeles maken Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. april 2021 Rapporter Del Skrevet 7. april 2021 Yiddo10 skrev (36 minutter siden): 933 nye tilfeller, 325 i Oslo. Hjølp, hjølp. Helmer, vi må komme oss ned i bomberommet. Der er ingen tid at miste. Vi må komme oss i bomberommet, eg gjentar, vi må komme oss i bomberommet. Men Helmer, eg finn ikkje nikkersene mine. Hjølp, hjølp. Ja, sånn kan det altså gå. Dette var en scene fra den moderniserte Et Dukkehjem og om pandemien skal ta helt av. Heldigvis var det ikke så gale tall fra i går heller. Kommer vi ut uken uten voldsomme økninger, så var nok ikke uken før påske tilfeldig. Da ser jeg lyst på fremtiden. Me skl feira hjul i bomberommet med nikkers på, jenta mi. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. april 2021 Rapporter Del Skrevet 7. april 2021 Stormoen33 skrev (47 minutter siden): Man er jo "spent" da, går det bra eller er det ute med oss. Har fulgt med daglig nå på oppdateringer to ganger om dagen i over 1 år. Kan umulig være sunt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. april 2021 Rapporter Del Skrevet 7. april 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Har fulgt med daglig nå på oppdateringer to ganger om dagen i over 1 år. Kan umulig være sunt. Nei, så mye opp og ned og opp igjen så er det nok ikke det. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. april 2021 Rapporter Del Skrevet 7. april 2021 18 nye smittetilfeller i Fredrikstad. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. april 2021 Rapporter Del Skrevet 7. april 2021 Gratulerer med dagen, Deila. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. april 2021 Rapporter Del Skrevet 7. april 2021 Ja, Gratulerer med dagen Deila. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. april 2021 Rapporter Del Skrevet 7. april 2021 Gratulerer med dagen, Deila! 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. april 2021 Rapporter Del Skrevet 7. april 2021 Normal People klarte ikke å fenge meg. Må finne en ny serie sporenstreks. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. april 2021 Rapporter Del Skrevet 7. april 2021 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Normal People klarte ikke å fenge meg. Må finne en ny serie sporenstreks. Er det en serie som heter Special people? Kanskje den fenger deg? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. april 2021 Rapporter Del Skrevet 7. april 2021 Tror jeg safer og kjører igang sesong 4 av Åpen Post. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. april 2021 Rapporter Del Skrevet 7. april 2021 Heisann, var opptatt med serie her. Men takk skal dere ha alle mann! Fin gjeng her. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 7. april 2021 Rapporter Del Skrevet 7. april 2021 Just now, Deila said: Heisann, var opptatt med serie her. Men takk skal dere ha alle mann! Fin gjeng her. Hvilken serie? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. april 2021 Rapporter Del Skrevet 7. april 2021 Mr Fawk skrev (2 minutter siden): Hvilken serie? Har startet på: Drive to Survive. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. april 2021 Rapporter Del Skrevet 7. april 2021 dengelgen skrev (14 minutter siden): Er det en serie som heter Special people? Stranger Things? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg