Tyttebærtryne Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 SirOwen™ skrev (1 minutt siden): Hvis jeg får meg bikkje, skal den hete DagbladetDebatt. DD etter en liten stund der altså. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 (endret) Hall hallo, vi er Tottenham-guttene Hallo hallo, vi er Tottenham-guttene Og er du en Arsenal-supporter, så overgi deg eller dø Vi følger alle Tottenham Endret 6. april 2021 av Yiddo10 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Skal bare lese på VGD og Diskusjon fremover. Prøve å ta til meg inntrykk og ikke bare skrive i hytt og gevær. Kall det et eksperiment. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. april 2021 Forfatter Del Skrevet 6. april 2021 1 minute ago, Tyttebærtryne said: DD etter en liten stund der altså. Max 5 minutter. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 SirOwen™ skrev (Akkurat nå): Max 5 minutter. Håpløs offensiv tilnærming i navnevalg der altså. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. april 2021 Forfatter Del Skrevet 6. april 2021 3 minutes ago, Yiddo10 said: Hall hallo, vi er Tottenham-guttene Hallo hallo, vi er Tottenham-guttene Og er du en Arsenal-supporter, så, overgi deg eller dø Vi følger alle Tottenham 60 år siden laget vant toppserien. Kommentar? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. april 2021 Forfatter Del Skrevet 6. april 2021 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Håpløs offensiv tilnærming i navnevalg der altså. Frekkas. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 Mr Fawk skrev (2 minutter siden): Skal bare lese på VGD og Diskusjon fremover. Prøve å ta til meg inntrykk og ikke bare skrive i hytt og gevær. Kall det et eksperiment. Syns du kan skrive også jeg, så lenge det ikke er om tiss og bæsj ... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 SirOwen™ skrev (1 minutt siden): 60 år siden laget vant toppserien. Kommentar? Det kan skje selv den beste. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 3000, for en begivenhet dette er. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. april 2021 Forfatter Del Skrevet 6. april 2021 Just now, Yiddo10 said: Det kan skje selv den beste. Uvirkelig tam respons. Ser helst at dere vinner serien de gangene LFC ikke innfrir. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Del Skrevet 6. april 2021 SirOwen™ skrev (1 minutt siden): Uvirkelig tam respons. Ser helst at dere vinner serien de gangene LFC ikke innfrir. Hadde dessverre ikke noe bedre at bidra med efter at å ha lest to tunge artikler om 2. verdenskrig og hendelsene i Norge. Men meget hyggelig omtale av Spurs i den påfølgende setningen. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. april 2021 Forfatter Del Skrevet 6. april 2021 2 minutes ago, Yiddo10 said: Men meget hyggelig omtale av Spurs i den påfølgende setningen. Jau, men sjøl sakt. Jeg har vokst opp på Ski, og da Steffen Iversen var i Spurs så jeg en treningskamp mellom Ski og Spurs på Ski Stadion. Ski vant 3-2 foran ca 3000 tilskuere. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Yiddo10 skrev (17 minutter siden): Hall hallo, vi er Tottenham-guttene Hallo hallo, vi er Tottenham-guttene Og er du en Arsenal-supporter, så overgi deg eller dø Vi følger alle Tottenham Kongelåt. Hanner Tix bør sjunga. Selfsaid i duett med Ian Rush. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Granca skrev (12 minutter siden): Hanner Tix bør sjunga. Nei! Nu har eg aldrig høyrt på makan! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Nei! Nu har eg aldrig høyrt på makan! Og det er vel like greit? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Granca skrev (5 minutter siden): Og det er vel like greit? Svær fake pelskåpe, oversized pannebånd og speilglass pilotbriller, er det slik vi vil bli fremstilt for Europa? 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. april 2021 Forfatter Del Skrevet 7. april 2021 1 minute ago, Stormoen33 said: Svær fake pelskåpe, oversized pannebånd og speilglass pilotbriller, er det slik vi vil bli fremstilt for Europa? NEEEEEIIIII Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Tix burde heller søke seg til Norske Rednecks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg