Tyttebærtryne Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 En krone her, og en krone der. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Stormoen33 skrev (9 minutter siden): Hvor ble det av ham egentlig? Du får svaret hvis du ser The Irishman... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): fiskepinner Har ikke spist detter siden jeg var barn, serverer det heller ikke til egne barn. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 (endret) Granca skrev (3 minutter siden): Du får svaret hvis du ser The Irishman... Tror jeg har sett den. Nei, det er Black Mass jeg tenker på. Endret 6. april 2021 av Stormoen33 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Tyttebærtryne skrev (6 minutter siden): Nei. Marte lager mat på egen hånd, eller for egen hånd om man vil, og har ikke bruk for fiskepinner fra Ales mor. Hadde vi alle sammen bare kunne hatt samme ferdigheter som Marte. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Tyttebærtryne skrev (7 minutter siden): En krone her, og en krone der. Alle monner drar. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Har ikke spist detter siden jeg var barn, serverer det heller ikke til egne barn. Øyyy. Du har ikke fått dem på kroken ennå? Fiskepinnene altså? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Alle monner drar. Mange sier at alle munner drar. Litt usikker. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Hadde vi alle sammen bare kunne hatt samme ferdigheter som Marte. Jøss. Insight? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Ale er i knestående as we speak. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Øyyy. Du har ikke fått dem på kroken ennå? Fiskepinnene altså? Nei, jeg ser på dette som et elendig ferdigprodukt som jeg ikke ville gitt til en katt en gang. Da er det bedre å lage ekte fisk til dem. Det liker de. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Ungene altså. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Aller manner drar. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Nei, jeg ser på dette som et elendig ferdigprodukt som jeg ikke ville gitt til en katt en gang. Da er det bedre å lage ekte fisk til dem. Det liker de. Du er klar over at du kan fiske dem easy peacy? Mvh Asbjørn. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Tyttebærtryne skrev (14 minutter siden): En krone her, og en krone der. Eller ''ei kone her og ei kone der'', som rem sier i Salt Lake city. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Fiskepinner er egentlig litt digg, men har ikke spist det på årevis. Kan ikke huske sist. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Eller ''ei kone her og ei kone der'', som rem sier i Salt Lake city. Hva sier Oslolosen? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Tyttebærtryne skrev (6 minutter siden): Jøss. Insight? Jau, men sjølsakt. Eg lage no fiskepinnar Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Du er klar over at du kan fiske dem easy peacy? Å fiske fisk ja, de er jo gratis her jeg bor ved sjøen. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Det er et utrolig trykk her i natt. Skulle nesten tro det er helg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg