Stormoen33 Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Noterer at jeg ikke er 20 år lenger. Blei det strekk? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Det er meget godt observert. Måtte prøve spagaten her selv nå. Noterer at jeg ikke er 20 år lenger. Skal ta spagaten midt på gulvet på biblioteket i morgen. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Blei det strekk? Jau, så meget at jeg neppe kunne ha deltaget hvis det var VM i daiing denne uken. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Granca skrev (7 minutter siden): Donald ligger tynt an hvis han havner på dine trakter? Han har vært her. Det er bare ikke offisielt ennå. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Skal ta spagaten midt på gulvet på biblioteket i morgen. Utroligt, eg skl nu få Dem alle bastarder som er der til at juble ved at Vifte med Daierne 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Jau, så meget at jeg neppe kunne ha deltaget hvis det var VM i daiing denne uken. Du og du! (Undervurdert uttrykk) Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Yiddo10 skrev (8 minutter siden): Where`s the ball? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Du og du! (Undervurdert uttrykk) Eg Notere så Truserne ryker Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Han har vært her. Det er bare ikke offisielt ennå. Han forlot vel aldri stedet... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Where`s the ball? Den blei nu Fanget på ein meget snedigt måte (!) Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Leser at Marte Bratberg flytter, men det store spørsmålet er; flytter Fawk og co. etter? 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Granca skrev (2 minutter siden): Han forlot vel aldri stedet... Mye dritvær her ute i påsken. Lite folk ute, om noen. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Granca skrev (37 minutter siden): Fått som gave. Hirr, hirr, hirr. Harr, harr, harr. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Mye dritvær her ute i påsken. Lite folk ute, om noen. Lett å gå seg bort, som Jimmy ''Jimmern'' Hoffa. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Lett å gå seg bort, som Jimmy ''Jimmern'' Hoffa. Hvor ble det av ham egentlig? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Leser kronikken "Milorg i Telemark: Sett ham på gaten, la tyskerne overta!" i Aftenposten. Dette til svært interessant informasjon for alle sammen. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Leser at Marte Bratberg flytter, men det store spørsmålet er; flytter Fawk og co. etter? Vil tippe det allerede har blitt vippset noen kroner til Marte som en liten støtte til nye boligen. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Hvor ble det av ham egentlig? "host" Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Deila skrev (3 minutter siden): Vil tippe det allerede har blitt vippset noen kroner til Marte som en liten støtte til nye boligen. Det er utrolig omtenksomt gjort. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Deila skrev (3 minutter siden): Yiddo10 skrev (10 minutter siden): Leser at Marte Bratberg flytter, men det store spørsmålet er; flytter Fawk og co. etter? Nei. Marte lager mat på egen hånd, eller for egen hånd om man vil, og har ikke bruk for fiskepinner fra Ales mor. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg