Deila Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Smitteraten oppe på 3,2% nå, det er jo helt horribelt, det er nok ute med oss nu. Er der dommedag. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Nu må ein berre gjera det en sjølv synst best ... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Er der dommedag. Eg er redd for det. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Kan melde om at eg og Hanner Yiddo har et hemmelig bomberom under jorda her i Oslo. Fullspekket med Spenol, Spagetti ala capri, urin og nattkjoler. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Bestilte tur til London, for å feire jul med familie og venner der borte. Spent på om den går gjennom. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Bestilte tur til London, for å feire jul med familie og venner der borte. Spent på om den går gjennom. Hvis ikke kan vi alltids feire jul på prympirommet til Ale. Sammen med Mawk, Fawk, Pawk og Sawk. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Kan melde om at eg og Hanner Yiddo har et hemmelig bomberom under jorda her i Oslo. Fullspekket med Spenol, Spagetti ala capri, urin og nattkjoler. Vet ikkje om du har vært der i dag, men eg pyntede middagsbordet med Blåveiser eg fant då eg var på tur i den Nordmarken i går. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Stormoen33 skrev (7 minutter siden): det er nok ute med oss nu. Nei da. Jeg har en låve full av betongsko. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Hvis ikke kan vi alltids feire jul på prympirommet til Ale. Sammen med Mawk, Fawk, Pawk og Sawk. Det ville ha vært en utrolig opplevelse. For livet. Historien minner meg om en kompis, som kom seg ut litt sent. Hver gang vi skulle se PL hjemme hos han, så var det inn på rommet og kose seg med fotball før Mor kom med pizza til oss alle sammen. Etterpå satt vi i stuen sammen både Mor og Far og så på lørdagsunderholdningen på NRK. En utrolig historie. 2 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Stormoen33 skrev (20 minutter siden): Hvor får du tak i Harr? Har en kompis som drar til Finnmark og fisker litt av hvert. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Nei da. Jeg har en låve full av betongsko. Jau, men det er nu betryggande. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Jau, men det er nu betryggande. Ikke for alle. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Ikke for alle. Nei, eg skjønne nu såpass ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Ikke for alle. Donald ligger tynt an hvis han havner på dine trakter? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Yiddo10 skrev (6 minutter siden): før Mor kom You womanizer! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Bra det var hardcourt ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Yiddo10 skrev (7 minutter siden): Det ville ha vært en utrolig opplevelse. For livet. Historien minner meg om en kompis, som kom seg ut litt sent. Hver gang vi skulle se PL hjemme hos han, så var det inn på rommet og kose seg med fotball før Mor kom med pizza til oss alle sammen. Etterpå satt vi i stuen sammen både Mor og Far og så på lørdagsunderholdningen på NRK. En utrolig historie. Dette var en utrolig flott, og ikke minst rørende historie. Eg gret nu. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Granca skrev (1 minutt siden): You womanizer! Takk, min gode vend Alfred. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Bra det var hardcourt ... Det er meget godt observert. Måtte prøve spagaten her selv nå. Noterer at jeg ikke er 20 år lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg