Elgen. Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Er det morgen og er den god? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Eg står nu utenfor den butikk til Isabel Raad, Nu må du ikkje la henner lure deg til at kjøpe spraytan, det er ikkje det same ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 1 minute ago, Yiddo10 said: Hun kiler meg på tærne med grillpølser. Har du fått deg dame fra Pondus? Kommer ikke på andre damer enn det som har fingre som grillpølser. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Nu må du ikkje la henner lure deg til at kjøpe spraytan, det er ikkje det same ... Nei, nu har eg aldrig. Da lært eg noe nytt i dag også. Allerede efter berre syv minutter inn i dagen. Eg takker ærbødigst frå hele min slekt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Ligger på sofaen i skje med ei dame. Hun kiler meg på tærne med grillpølser. Du har det bedre enn meg. Jeg kom i et svakt øyeblikk til å selge nyrene mine til en polakk på nettet. Så nu er jeg noget fortvivlet. Kan De hjelpe? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 SirOwen™ skrev (Akkurat nå): Har du fått deg dame fra Pondus? Kommer ikke på andre damer enn det som har fingre som grillpølser. Tenkte kanskje Marit fra Moskva kunne ha vært kvalifisert til denne kategorien, men jeg noterer det du skriver, samtidig som jeg nok bør lese mer Pondus. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Eg står nu utenfor den butikk til Isabel Raad, Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Ligger på sofaen i skje med ei dame Noe som ikke stemmer her, Yiddo! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Du har det bedre enn meg. Jeg kom i et svakt øyeblikk til å selge nyrene mine til en polakk på nettet. Så nu er jeg noget fortvivlet. Kan De hjelpe? Eg ville ha sjekket skatten og Rapporteret tilbake til meg Strax Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 1 minute ago, Yiddo10 said: samtidig som jeg nok bør lese mer Pondus. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 dengelgen skrev (1 minutt siden): Noe som ikke stemmer her, Yiddo! De har et skarpt øye, men eg kan jo sleppe bomben når den er nærme å bli avslørt. Eg ble klonet i Paasken. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Isabell Raad? I`m out. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Eg ville ha sjekket skatten og Rapporteret tilbake til meg Strax Eg fekk atter 12 tusinde kr. Ny pers. Kan jeg naa se Hanner ''Dr Phil og Bondefangeren fra Azkaban''? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Avslører dagens smittetall fra Toilettet. Det smeller første virkedag etter påsken. Dagens og morgendagens blir fort over tusen. 900 på landsbasis, 306 i ostens by. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Eg ble klonet i Paasken. Uvirkelig! Du ble inspirert av denne filmen med Arnold, muligens? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Avslører dagens smittetall fra Toilettet. Det smeller første virkedag etter påsken. Dagens og morgendagens blir fort over tusen. 900 på landsbasis, 306 i ostens by. Som ventet dette. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 SirOwen™ skrev (3 minutter siden): Yiddo10 skrev (5 minutter siden): samtidig som jeg nok bør lese mer Pondus. Det bør alle. For ikke å snakke om Isabell fakesådetholderforetstakkarsligmenneske. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): 900 på landsbasis, 306 i ostens by. 41 her Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Da blev det smørrebrød med harr og dill til aftens. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Granca skrev (4 minutter siden): Eg fekk atter 12 tusinde kr. Ny pers. Kan jeg naa se Hanner ''Dr Phil og Bondefangeren fra Azkaban''? Jau, men berre med tilsyn frå ein Voksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg