Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (4 minutter siden):

Men hva er mest undervurderte serien dere vet om?

Tja, vanskelig å si, men av det jeg har sett i det siste blir det vel Marco Polo på Netflix, det hjelper selvfølgelig å ha litt interesse for temaet da.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Granca said:

Gyselig serie.

Da rimer det dårlig med en påstand om at du har sett hele serien. Hvis du av en eller annen merkelig grunn virkelig har gjort det, må det isåfall ha vært med et halvt øye på skjermen og resten av oppmerksomheten på andre ting.

Serien har vunnet 157(!!) priser, og 1.3 millioner har foreløpig gitt den 9.5 på IMDB. 

Men, men, smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Tja, vanskelig å si, men av det jeg har sett i det siste blir det vel Marco Polo på Netflix, det hjelper selvfølgelig å ha litt interesse for temaet da.

Sett den. Synes den tapte seg litt etter hvert. Men OK pluss, ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hallaien. Skjer her da? 

På vei fra byen etter quiz. Ble 11 plass.. Gikk fra 4 til 11 i sluttrunden. Sånt skjer. 

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (2 minutter siden):

Da rimer det dårlig med en påstand om at du har sett hele serien. Hvis du av en eller annen merkelig grunn virkelig har gjort det, må det isåfall ha vært med et halvt øye på skjermen og resten av oppmerksomheten på andre ting.

Serien har vunnet 157(!!) priser, og 1.3 millioner har foreløpig gitt den 9.5 på IMDB. 

Men, men, smaken er som baken.

Den viktigste grunnen til at jeg hatet den er nok at jeg misliker ALLE karakterene i serien. Og det går jo ikke.

Lenke til kommentar
Granca skrev (4 minutter siden):

Sett den. Synes den tapte seg litt etter hvert. Men OK pluss, ja.

Kan være enig i det, men det er den type serier/filmer jeg liker. Historie og Fantasy. Har ikke sett The Ottomans enda, men den er vel neste etter Declan. Når det er sagt syns jeg også Narcos om Pablo Escobar var fantastisk, Narcos Mexico røk etter to episoder og El Chapo led jeg meg gjennom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Av 11 deltagere? :p 

Nei. Av sånn 15 lag om jeg ikke tar feil. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...