Stormoen33 Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Rams opp alle sportene dere liker. Eg like Rumpeldunk. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Ruller i gang VLC. Dere får holde hverandre i lemm...eeh hendene så lenge. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Synkronsvømming. Har den deltakede i Olympiske spegeln Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Eg like Rumpeldunk. Ganske sikker på at jeg har bivånet dette på Televisionen. Tror dei har slike turneringar ein gong i åren. Har Dem deltatt? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Ganske sikker på at jeg har bivånet dette på Televisionen. Tror dei har slike turneringar ein gong i åren. Har Dem deltatt? Jau, men sjølsakten, eg flyge fort som vinden! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Har den deltakede i Olympiske spegeln Jau, eg e verdensmester. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Rimelig psykt at det finnes folk som faktisk driver med rumpeldunk irl. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Er det lov å kritisere allerede sensitive bergensere? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Jau, men sjølsakten, eg flyge fort som vinden! Utroligt, eg sjår det nu for meg Så herlig harmonisk. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Blåser ganske heftig her nå. Står ute i gaten her, for å teste vindstyrken. Jeg har blåst cirka 50 meter vestover de siste to minuttene. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Det var en utrolig dramatikk i Curling-kampen. Norge snur til 9-8 i siste omgang. Det feires i de tusen hjem. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Det var en utrolig dramatikk i Curling-kampen. Norge snur til 9-8 i siste omgang. Det feires i de tusen hjem. Småvilt. Jeg er så overtroisk at jeg tror det ville vært en fordel å tape, slik at vi ville tatt revansje i semi eller finale. Edin med to-tre grove bom. Det gledes, så langt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Jeg ønsker å få lettet mitt hjerte. Jeg ønsker å dedikere min kjærlighet til dem. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Det gledes til jul. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Småvilt. Jeg er så overtroisk at jeg tror det ville vært en fordel å tape, slik at vi ville tatt revansje i semi eller finale. Edin med to-tre grove bom. Det gledes, så langt. Det var noen grove bom fra begge parter i denne matchen, men heldigvis ble det ikke skjebnesvangert for vår venn Walstad og hans venner. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Tyttebærtryne skrev (11 minutter siden): Er det lov å kritisere allerede sensitive bergensere? Nei, det ville jeg ikke gjort. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Deila skrev (8 minutter siden): Nei, det ville jeg ikke gjort. Mottatt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Mottatt. Fått orden på hydraulikken? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. april 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Just now, Stormoen33 said: Fått orden på hydraulikken? Er det kode for "fått byttet batterier i dildoen"..? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 SirOwen™ skrev (1 minutt siden): Er det kode for "fått byttet batterier i dildoen"..? Nei, Tyttebær har hatt problemer med hydraulikken som tilter motoren på båten ... Men ser at det kan tolkes ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg