SirJames™ Skrevet 4. april 2021 Forfatter Del Skrevet 4. april 2021 2 minutes ago, Yiddo10 said: Dette kommer temmelig høyt på på listen over det ekleste jeg har sett.. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 SirOwen™ skrev (2 minutter siden): Dette kommer temmelig høyt på på listen over det ekleste jeg har sett.. Mye forskjellig, som dukker opp når jeg skal finne gifs her inne. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 SirOwen™ skrev (3 minutter siden): Dette kommer temmelig høyt på på listen over det ekleste jeg har sett.. Men hva er det som får en kvinne med såpass store utfordringer med å holde daiene på plass til å løpe? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 (endret) 574 nye smittetilfeller. 187 nye i Oslo. Da er vi over i uken hvor Norges videre skjebne skal besegles. Tirsdag og onsdag blir nok spennende. Grorud for øvrig skjøvet ut fra pallen. For en dramatikk. Endret 4. april 2021 av Yiddo10 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. april 2021 Forfatter Del Skrevet 4. april 2021 5 minutes ago, Yiddo10 said: når jeg skal finne gifs her inne. Då ber eg om orsak, eg trudde det var du som filma din søster på joggetur med GoPro kameraet ditt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Det er full snøstorm her nå, helt utroligt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. april 2021 Forfatter Del Skrevet 4. april 2021 4 minutes ago, Stormoen33 said: Men hva er det som får en kvinne med såpass store utfordringer med å holde daiene på plass til å løpe? Og ikke minst, hvorfor må folk med former som en potetsekk ikle seg nettopp potetsekker. Sports-bh, anyone? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Hanner Yiddo Nakstad leverer som vanlig. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 SirOwen™ skrev (Akkurat nå): Då ber eg om orsak, eg trudde det var du som filma din søster på joggetur med GoPro kameraet ditt. Hun kommer ein tur til familiemiddag hit senere i dag. Eg skl no sjå kva eg får tel. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 8-6 til Sverige. Norge på tur. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. april 2021 Forfatter Del Skrevet 4. april 2021 1 minute ago, Yiddo10 said: Eg skl no sjå kva eg får tel. Jau, me sitrar av spanande nervar. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 SirOwen™ skrev (5 minutter siden): Og ikke minst, hvorfor må folk med former som en potetsekk ikle seg nettopp potetsekker. Sports-bh, anyone? Tenkte nu meir på om det var ei løve i hælane på henner ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. april 2021 Forfatter Del Skrevet 4. april 2021 6 minutes ago, Stormoen33 said: Tenkte nu meir på om det var ei løve i hælane på henner ... Selv løver tror jeg tenker seg om et par ganger før de løper etter noe slikt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 SirOwen™ skrev (2 minutter siden): Selv løver tror jeg tenker seg om et par ganger før de løper etter noe slikt. Så jo ikke noe til løven, så godt mulig at den gjorde det. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Rams opp alle sportene dere liker. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. april 2021 Forfatter Del Skrevet 4. april 2021 Just now, Yiddo10 said: Rams opp alle sportene dere liker. Fotball Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 SirOwen™ skrev (Akkurat nå): Fotball Flott og konsist. Jeg noterer dette. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Rams opp alle sportene dere liker. Synkronsvømming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg