Sir Ale Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Dere er flinke til å lage mat, jo. Skulle ønske jeg kunne det også. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): men veldig dyrt. Correctement, på grunn av kinesisk overtro. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Lærer meg Google search console. Det er ganske koselig. 2 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Har mye jeg skal se også ligger det en pose Pops og venter på meg i kjøleskapet ;D So long! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Sjokolade skal ikke i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Granca skrev (3 minutter siden): De årene jeg har hatt samboer(ca 16 år totalt) så tipper jeg at damene har fått lov til å lage middag til meg under 10 ganger til sammen. Så derfor du ikke har nå? Bare erter deg..... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Sjokolade skal ikke i kjøleskapet. Ikke smash heller? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Sjokolade skal ikke i kjøleskapet. Jo, feinschmecker som jeg er ligger sjokoladen alltid i kjøleskapet Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 Som sagt tar en liten pause... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Så derfor du ikke har nå? Bare erter deg..... Neppe derfor nei. Hun som var på besøk her nettopp spurte meg om jeg så for meg at vi kunne bo sammen i fremtiden. Jeg sa at jeg hadde taklet det fint, men at hun ikke kom til å gjøre det. Bryr meg for lite om rot og husvask. Bare matlaging. Og det holder neppe. 2 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 3 minutes ago, Granca said: Ikke smash heller? Godt poeng. Smash er unntaket. Melkesjokoladeplate må man aldri gjøre det med, da ryker fort en bit av ei tann. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Bryr meg for lite om rot og husvask. Bare matlaging. Og det holder neppe. Du har det best på egenhånd, vet nøyaktig hva du mener. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Stormoen33 skrev (16 minutter siden): Nei, kunne aldri tenke meg å smake heller, ville bare sende sjokkbølger gjennom hjernen din. ? Dessuten er vel dette forbudt utenfor Kina, og vi vet jo hva som skjer der om dagen. De får ca 20 tusen pr reir. Ganske mye penger Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 (endret) Beste supper: 1. Pochero. Filippinsk kjøttsuppe med storfekjøtt, margbein, potet, løk, hvitløk, bok-choi, butig, sayute, maiskolber i biter, tomat og kraft. Namitetscore 9/10. 2. Sodd med ekstra kjøttboller og purreløk. 3. Minestronesuppe. Vanlige grønnsaker og bønner og tomat. Kan varieres på utallige måter. Endret 13. februar 2020 av Stormoen33 Glemte noe Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Hvis man vil lære seg å lage mat, så er vel omelett noe av det enkleste. Det eneste man må passe på er å ikke ha for sterk varme. Bruk heller lenger tid. Ha oppi nærmest hva som helst. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Vi glemte ertesuppe. Midt på treet. 5. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Hvis man vil lære seg å lage mat, så er vel omelett noe av det enkleste. Det eneste man må passe på er å ikke ha for sterk varme. Bruk heller lenger tid. Ha oppi nærmest hva som helst. Nå liker jeg ikke egg, men omelett det er lett det. ? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Huff, spådommen min ble rett. Var akkurat en stor edderkopp på rommet. Måtte vekke mamma for at ho skulle ta den. Det er jo litt flaut i seg selv. Veldig dumt det her altså, heldigvis er den borte nå. Syns ikke dette er riktig i februar måned. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Huff, spådommen min ble rett. Var akkurat en stor edderkopp på rommet. Måtte vekke mamma for at ho skulle ta den. Det er jo litt flaut i seg selv. Veldig dumt det her altså, heldigvis er den borte nå. Syns ikke dette er riktig i februar måned. Som sagt tidligere, de bor i veggene i huset ditt. De må det nå som det er vinter fordi det er der maten deres er. Edderkoppene spiser de andre insektene slik at de ikke plager oss. Edderkoppen er din venn. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Wow, 400 svar siden jeg var her sist. Dette tar helt av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg