BrorneDin Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Vi må nok belage oss på ganske strenge tiltak i hele april. Vi kan kanskje håpe på lettelser mot midten eller slutten av mai, hvis vi klarer å holde smittetallene lave og vaksineringen går som planlagt, spår helsedirektøren. Med tanke på noen av Guldvogs uttalelser fra tidligere, så leser jeg mellom linjene her at han ønsker at tiltakene skal vare lenge. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Sånn ellers, så ser det ut til at det blir et ordentlig gladvær i noen deler av landet snart: Var 2,5 grader og snø i lufta midt på dagen i går, så dette tror jeg på. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Hanner Yiddo med både smittetall og værmelding. Hvad er det denner Gutten ikke kan seier eg berre. Eg e ikkje så god i Blinde bukk Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Hanner Yiddo med både smittetall og værmelding. Hvad er det denner Gutten ikke kan seier eg berre. Jeg skal kalle min tredjefødte opp efter ham. Lille Yiddine blir det. Det minste jeg kan gjøre. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Var 2,5 grader og snø i lufta midt på dagen i går, så dette tror jeg på. Såpass, ja. Jeg trodde faktisk vi skulle få noe lignende her også. Av en eller annen grunn var Pent.no stilt inn på Herjevatnet. Mulig det har å gjøre med at jeg sjekker ut potensielle steder vi skal dra på tur i sommer. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Eg e ikkje så god i Blinde bukk Eg skal nu sette den kalkun i bod. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Eg skal nu sette den kalkun i bod. Nei, nu har eg aldrig (!) Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): potens Apropos det, har De nogen gang blitt tatt med bukserne nede? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Apropos det, har De nogen gang blitt tatt med bukserne nede? Dette har eg ingen kommentar til. Har satt fast hodet i en glassbolle. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): satt fast hodet i en glassbolle Er De Hanner Emil i Lønnebjerg? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Granca skrev (Akkurat nå): Er De Hanner Emil i Lønnebjerg? Jau, eg sitte no og spikke nye Daier Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Nei, nu har eg aldrig (!) Han går nu ikkje av seg sjølve! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Jau, eg sitte no og spikke nye Daier Jeg fikk faktisk flis i fingeret under heftig tafsing et gangs! Dei kan vera skumle. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Han går nu ikkje av seg sjølve! Detter var ny informasjon for meg. Eg takkar og bukkar. Flott at noen er på ballen og serverer andre nyheter enn smittetall. Det må eg seie. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Siste fra Nakstad er nu at det blir påbudt med rumpetaske under resten av april, samt i romjuls. Virker umiddelbart som en overdrivelse av tiltak. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Granca skrev (Akkurat nå): rumpetaske Tror halve Oslo gikk med rumpetaske allerede før pandemien startet, så den er i boks. En utrolig mote. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Tror halve Oslo gikk med rumpetaske allerede før pandemien startet, så den er i boks. En utrolig mote. De var veldigt forutseendes. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 MTV-80s står på i bakgrunnen. Men volumknappen fikk hetta når denne klassikeren kom: 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Nightwish. skrev (3 minutter siden): Men volumknappen fikk hetta når denne klassikeren kom: Synd han bare hadde en god låt i seg ... Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Tror halve Oslo gikk med rumpetaske allerede før pandemien startet, så den er i boks. En utrolig mote. Med tanke på "mote" så minnes jeg når jeg var barn folk som brukte lommetørkle. Snyte seg og putte det i lomma igjen. Bør være fengselsstraff i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg