Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Her må jeg si meg enig med Moen selv om tendensen så positiv ut også før påskeferien startet. Det må jeg tillate meg selv å si.

Er optimist jeg også, men vi får se. Kanskje Nakstad kommer med en oppdatering fra påskefjellet i morgen?

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (4 minutter siden):

Her må jeg si meg enig med Moen selv om tendensen så positiv ut også før påskeferien startet. Det må jeg tillate meg selv å si.

Har liten tro på noen oppblomstring etter påske. Skjedde ikke i fjor heller. Husk at de tallene vi får i dag gjerne er fra 1-2 dager siden. Så det er helt tydelig at det går nedover. 

Lenke til kommentar
Deila skrev (1 minutt siden):

Har liten tro på noen oppblomstring etter påske. Skjedde ikke i fjor heller. Husk at de tallene vi får i dag gjerne er fra 1-2 dager siden. Så det er helt tydelig at det går nedover. 

Jepp, våren blir herlig. Så er det bare å stålsette seg, for å se hvor mye riksmediene, og andre oppviglere kan presse ut av sitronen, for å skremme folk i tiden som kommer.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Det er dessverre for mange brennmaneter der om dagen.

Ja, jeg saa det. Skandaløst egentlig. Smaafuglene der oppe har ikke en sjanse!
Men jeg har hørt at detter er et av tiltakene i antismitteplanen.

Lenke til kommentar

Sånn ellers, så ser det ut til at det blir et ordentlig gladvær i noen deler av landet snart:

Både Møre og Romsdal, Trøndelag og den vestlige siden av landet helt opp til nord vil bli svært våt og kaldt i løpet av søndagen.

– Det blir en nedgang i temperaturen kombinert med sterk nordavind. Mye nedbør kan føre til 10-20 centimeter og kanskje opp mot en halvmeter med snø disse stedene, sier meteorolog Ynnesdal.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (5 minutter siden):

Guldvog vet å dra på. Det skal han ha.

Vi må nok belage oss på ganske strenge tiltak i hele april. Vi kan kanskje håpe på lettelser mot midten eller slutten av mai, hvis vi klarer å holde smittetallene lave og vaksineringen går som planlagt, spår helsedirektøren.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...