Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Her må jeg si meg enig med Moen selv om tendensen så positiv ut også før påskeferien startet. Det må jeg tillate meg selv å si.

Er optimist jeg også, men vi får se. Kanskje Nakstad kommer med en oppdatering fra påskefjellet i morgen?

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (4 minutter siden):

Her må jeg si meg enig med Moen selv om tendensen så positiv ut også før påskeferien startet. Det må jeg tillate meg selv å si.

Har liten tro på noen oppblomstring etter påske. Skjedde ikke i fjor heller. Husk at de tallene vi får i dag gjerne er fra 1-2 dager siden. Så det er helt tydelig at det går nedover. 

Lenke til kommentar
Deila skrev (1 minutt siden):

Har liten tro på noen oppblomstring etter påske. Skjedde ikke i fjor heller. Husk at de tallene vi får i dag gjerne er fra 1-2 dager siden. Så det er helt tydelig at det går nedover. 

Jepp, våren blir herlig. Så er det bare å stålsette seg, for å se hvor mye riksmediene, og andre oppviglere kan presse ut av sitronen, for å skremme folk i tiden som kommer.

Lenke til kommentar

Sånn ellers, så ser det ut til at det blir et ordentlig gladvær i noen deler av landet snart:
 

Både Møre og Romsdal, Trøndelag og den vestlige siden av landet helt opp til nord vil bli svært våt og kaldt i løpet av søndagen.

– Det blir en nedgang i temperaturen kombinert med sterk nordavind. Mye nedbør kan føre til 10-20 centimeter og kanskje opp mot en halvmeter med snø disse stedene, sier meteorolog Ynnesdal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (5 minutter siden):

Guldvog vet å dra på. Det skal han ha.

Vi må nok belage oss på ganske strenge tiltak i hele april. Vi kan kanskje håpe på lettelser mot midten eller slutten av mai, hvis vi klarer å holde smittetallene lave og vaksineringen går som planlagt, spår helsedirektøren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...