Nightwish. Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Mr Fawk skrev (5 minutter siden): https://m.imdb.com/title/tt11655202/ https://thevore.com/film/103060/ 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Her må jeg si meg enig med Moen selv om tendensen så positiv ut også før påskeferien startet. Det må jeg tillate meg selv å si. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Nightwish. skrev (1 minutt siden): https://thevore.com/film/103060/ Neppe noen relevant link. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Yiddo10 skrev (16 minutter siden): lasaron Jeg føler mig truphphet. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Her må jeg si meg enig med Moen selv om tendensen så positiv ut også før påskeferien startet. Det må jeg tillate meg selv å si. Er optimist jeg også, men vi får se. Kanskje Nakstad kommer med en oppdatering fra påskefjellet i morgen? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Jeg føler mig truphphet. Eg spele Trompepryyymphet Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 12 minutter til film om Sonja Henie. Dont miss it, because i will. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Er optimist jeg også, men vi får se. Kanskje Nakstad kommer med en oppdatering fra påskefjellet i morgen? Forrige gang jeg så ham, så var det en voldsom positivitet. Nesten for meget av det gode. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Her må jeg si meg enig med Moen selv om tendensen så positiv ut også før påskeferien startet. Det må jeg tillate meg selv å si. Har liten tro på noen oppblomstring etter påske. Skjedde ikke i fjor heller. Husk at de tallene vi får i dag gjerne er fra 1-2 dager siden. Så det er helt tydelig at det går nedover. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Vi kanner fastslå at verden sto til paaske i hvert fall. Det var det ikke alle der troede. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Har liten tro på noen oppblomstring etter påske. Skjedde ikke i fjor heller. Husk at de tallene vi får i dag gjerne er fra 1-2 dager siden. Så det er helt tydelig at det går nedover. Jepp, våren blir herlig. Så er det bare å stålsette seg, for å se hvor mye riksmediene, og andre oppviglere kan presse ut av sitronen, for å skremme folk i tiden som kommer. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 VG er på ballen: "Den nasjonale smittetrenden er nå synkende, ifølge VGs oversikt. Beskjeden fra Helsedirektoratet er likevel krystallklar: De strenge tiltakene består – i hvert fall til i midten av mai." Flott. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): åren blir her De skal ut og ro paa det Østensjøvatn?? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Granca skrev (Akkurat nå): De skal ut og ro paa det Østensjøvatn?? Det er dessverre for mange brennmaneter der om dagen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): De strenge tiltakene består – i hvert fall til i midten av mai." Jøye meg da. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Det er dessverre for mange brennmaneter der om dagen. Ja, jeg saa det. Skandaløst egentlig. Smaafuglene der oppe har ikke en sjanse! Men jeg har hørt at detter er et av tiltakene i antismitteplanen. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 (endret) Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Jøye meg da. Guldvog vet å dra på. Det skal han ha. Men har jo blitt vant til dette her nå, så skal alltids klare en liten stund til. Endret 2. april 2021 av Yiddo10 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Sånn ellers, så ser det ut til at det blir et ordentlig gladvær i noen deler av landet snart: Både Møre og Romsdal, Trøndelag og den vestlige siden av landet helt opp til nord vil bli svært våt og kaldt i løpet av søndagen. – Det blir en nedgang i temperaturen kombinert med sterk nordavind. Mye nedbør kan føre til 10-20 centimeter og kanskje opp mot en halvmeter med snø disse stedene, sier meteorolog Ynnesdal. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Guldvog vet å dra på. Det skal han ha. Vi må nok belage oss på ganske strenge tiltak i hele april. Vi kan kanskje håpe på lettelser mot midten eller slutten av mai, hvis vi klarer å holde smittetallene lave og vaksineringen går som planlagt, spår helsedirektøren. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 2. april 2021 Rapporter Del Skrevet 2. april 2021 Hanner Yiddo med både smittetall og værmelding. Hvad er det denner Gutten ikke kan seier eg berre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg